تصویر «نامه محرمانه» محسن رضایی درباره قیمت بنزین

خبر افزایش قیمت بنزین پس از اعلام 2 برابر شدن یارانه‌ها از ابتدای دی ۱۴۰۰ توسط محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، واکنش‌های بسیاری را از سوی مردم، کارشناسان و فعالان سیاسی در پی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این مسأله با انتشار یک نامه محرمانه در فضای مجازی آغاز شد، نامه‌ای که از سوی محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری به جواد اوجی، وزیر نفت، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادودارایی و سعیدمحمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال شده بود.

در این نامه آمده است: «تصمیمات جلسه بیست‌وسوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ که به تایید رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

مقرر گردید طرح «بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارایه سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها» به شرح پیوست به طور آزمایشی در جزیره قشم/کیش اجرا و هیأت وزیران بر اساس نتایج حاصل از اجرای آزمایشی طرح در خصوص تعمیم آن به کل کشور تصمیم‌گیری نماید. همچنین لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط، زیرساخت‌های لازم سخت‌افزای و نرم‌افزاری برای تعمیم طرح به کل کشور را در مدت اجرای آزمایشی آن ایجاد نمایند».

نامه

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.