دکتر کولیوند: افتخارم این است که امدادگر داوطلب هستم

شب یلدا؛ رییس جمعیت هلال‌احمر در میان نجاتگران

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه قوچک در شمیرانات تهران امشب میزبان دکتر کولیوند بود. رییس جمعیت در جمع امدادگران بر تامین و تجهیز بهتر امکانات امدادی به خصوص تجهیزات امداد کوهستان تاکید کرد.

دکتر پیرحسین کولیوند در این دیدار صمیمی گفت: حق‌الزحمه داوطلبان فعال در پایگاه های امداد و نجات را افزایش خواهیم داد. اگرچه ممکن است این اتفاق در سال جاری محقق نشود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: پست و منصب برای کسی ماندگار نیست. من ادعای ریاست جمعیت را ندارم و افتخارم این است که امدادگر داوطلب هستم.
وی از داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور تقاضا کرد با تلاش بیشتر، اعتماد مردم را به هلال‌احمر بیش از گذشته افزایش دهند و افزود: جمعیت هلال‌احمر در هرجایی که مشکلی باشد آماده است و روحیه داوطلبی یعنی همین که هر کجا مردم نیاز به کمک دارند؛ حاضر باشیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: آنچه به دنبال آن هستم، جلب بیشتر مشارکت عمومی جامعه با رویکرد خیرخواهانه و داوطلبانه است و این مهم موجب افزایش عزت اجتماعی نجاتگران و داوطلبان این جمعیت خواهد بود.
دکتر کولیوند تاکید کرد:  آنچه که مملکت ما را از تمام بلایای طبیعی و انسانی و دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نجات داده است روحیه داوطلبی است. اگر کسی می‌خواهد نمونه کوچکی از ایثار فرزندان این سرزمین در دفاع مقدس را ببیند، کافی است در این ایام بازدیدی از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر داشته باشد.
در این دیدار همچنین شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر تهران توضیح داد که پایگاه امداد و نجات گردنه قوچک در ۲۱۰ روز ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۲۵۰ عملیات امداد و نجات کوهستان را انجام داده است که تنها یک مورد از این عملیات‌ها ۵ روز ادامه یافت.
وی افزود:  اغلب این ۲۵۰ عملیات منجر به موفقیت در جان مردم و کوهنوردان شده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.