تهران در ابتدای زمستان 1400 یخ می‌زند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای منفی ۷درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی تهران امروز(اول دی ماه) تا ظهر فردا (۲دی ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و طی امشب و فردا در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر فردا (۲دی ماه) با نفوذ زبانه سامانه سرد بارشی، به‌تدریج افزایش ابر در استان و از فردا شب تا شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات بارش برف، گاهی مه و کولاک برف در نواحی شمالی به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با کاهش محسوس ۴ تا ۸ درجه‌ای دما مورد انتظار است. طی این مدت گاهی مه رقیق و بارش پراکنده برف و باران در سایر نقاط به‌ویژه در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

از ظهر جمعه (۳دی ماه) تا بامداد شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و در نواحی جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است. برای روز یکشنبه(۵دی ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از عصر یکشنبه (۵دی ماه) در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران نیز فردا (۲ دی ماه) نیمه ابری همراه با غبارمحلی وگاهی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۳ دی‌ماه) ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی مه رقیق و بارش پراکنده و در بعد ازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.