از دورکاری و لغو طرح‌ترافیک خبری نیست

استاندار تهران از بررسی اعمال محدودیت‌های جدید در جلسه ستادملی کرونا خبر داد

طرح‌ترافیک لغو نمی‌شود و دورکاری کارکنان هم منتفی است. فقط افرادی که بیماری زمینه ای دارند، می توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند. محسنی بندپی استاندار تهران درحالی این خبرها را اعلام کرد که به گفته خود او درحال حاضر 4500 نفر پایتخت به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند و روند ابتلا به این بیماری کرونا در استان تهران همچنان افزایشی است.

برقراری طرح‌ترافیک و الزام کارمندان برای حضور در محل کارشان درحالی از سوی بندپی اعلام شده که طی چند روز گذشته و در پی هشدارهای مکرر مسئولان بهداشت و درمان که اوضاع شیوع کرونا در پایتخت را بحرانی اعلام کردند، ستاد ملی کرونا از اعمال محدودیت های جدیدی براساس پیشنهادات ستادهای استانی خبر داده بود.
حالا استاندار تهران در حاشیه مراسم مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران درخصوص پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید کرونا گفت:« محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا با توجه به تراکم جمعیت در تهران پیشنهاد شده که در جلسه فردا در ستاد ملی کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد.»
او ادامه داد:«دراین پیشنهادات دورکاری کارکنان دولت و اجرای طرح ترافیک مطرح نیست بلکه با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا قطعا نمی‌توان طرح ترافیک را در تهران لغو کرد. همچنین دورکاری برای کارکنان استان تهران نیز مطرح نیست، اما بی‌تردید کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند مطابق با مصوبه سازمان اداری استخدامی کشور می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.»
محسنی بندپی همچنین درباره آمار مبتلایان تهران به کرونا هم گفت:« اکنون ۴۵۰۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند و آمار ابتلا به بیماری کرونا در استان تهران همچنان افزایشی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.