خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای قاتل استقلال

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش برای آروالادزده سرمربی گرجستانی پاختاکور آرزوی موفقیت کرد و همچنین یک روز مانده به سالگرد درگذشت کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی، به خانواده او تسلیت گفت.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم از هادی نوروزی الهام زیادی گرفتند و انشالله روحش شاد باشد. بازی خیلی حساسی را در پیش داریم و با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم راحت از این مرحله بگذریم. بازی خیلی سختی مقابل السد که یکی از بهترین تیم های این دوره مسابقات است، بازی کردیم و انرژی زیادی را برای صعود صرف کردیم. الان انگیزه مان چندین برابر شده، شاید خسته باشیم اما از لحاظ روحی و روانی آماده هستیم.

وی افزود: مقابل تیمی بازی می کنیم که یک روز بیشتر استراحت کرده و از لحاظ بدنی آماده است. از نظر فنی هم فوتبال خوب و ماشینی را ارائه می‌دهند. مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و انگیزه بیشتری هم نسبت به بازی های قبل باید داشته باشیم تا پیروز مسابقه شویم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا از این مرحله هم عبور کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت ذهنی بازیکنانش اظهار داشت: فوتبال بالا پایین زیاد دارد، در یک بازی ممکن است گل بزنیم و گل بخوریم. ما در لیگ خودمان 10 نفره هم شدیم و با اختلاف دو گل هم عقب بودیم اما در نهایت توانستیم بازی را با 3 گل ببریم. بچه های ما از نظر ذهنی در وضعیت خوبی هستند و می‌توانند هر نتیجه ای را برگردانند. بازیکنان ما قبلا ثابت کرده اند و باید از نظر ذهنی آمادگی هر اتفاقی را داشته باشند و در جهت جبران آن واکنش های خوبی نشان دهند و بتوانند نتیجه را برگردانند.

یحیی گل محمدی در خصوص خستگی تیمش گفت: مسائل فوتبالی بخشی از فوتبال است اما مسئله روحی – روانی و انگیزه ای هم بخش مهم تری هستند که خوشبختانه ما آن را زیاد داریم. نتایج گذشته نمی‌تواند تضمینی باشد که آینده رقم بخورد و این که بازی قبلی را برده اند، نمی‌تواند برد بازی فردا را تضمین کند. ما توانستیم بایکدیگر همدل باشیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم و هیچ وقت از برد خسته نمی‌شویم چون هر بازی بازی های متفاوتی دارند. دعای 40 میلیون هوادار و انرژی مثبت آن ها پشت ماست و انشاالله که بتوانیم شادشان کنیم و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان ساعت 21:15 چهارشنبه در دوحه برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.