اومیکرون آمریکا را گرفت

کیوسک: نگاهی به رویدادهای منتشر شده در صفحه اول روزنامه های جهان؛ جمعه 24 دسامبر 2021

اومیکرون در آمریکا سویه غالب کرونا شده است. عکس و گزارش اصلی نیویورک تایمز نمودار سرعت ابتلا به کووید 19 در ماه های مختلف سال 2021 را نشان می دهد. 22 دسامبر شمار مبتلایان روزانه در این کشور 168 هزار نفر بوده است که سویه غالب اومیکرون عنوان شده است. این سریعترین سرعت انتشار کرونا ویروس در آمریکا تا امروز بوده است.


نیویورک تایمز

اومیکرون در آمریکا سویه غالب کرونا شده است. عکس و گزارش اصلی نیویورک تایمز نمودار سرعت ابتلا به کووید 19 در ماه های مختلف سال 2021 را نشان می دهد. 22 دسامبر شمار مبتلایان روزانه در این کشور 168 هزار نفر بوده است که سویه غالب اومیکرون عنوان شده است. این سریعترین سرعت انتشار کرونا ویروس در آمریکا تا امروز بوده است. نمودار سرعت و سویه های غالب کرونا در این کشور نشان می دهد اول سپتامبر در حالی که مبتلایان روزانه در آمریکا 164 هزار نفر بوده، سویه دلتا غالب بوده و امروز اومیکرون.

وال استریت ژورنال

عکس یک این روزنامه به فرارسیدن سالروز تولد حضرت عیسی مسیح ع اشاره دارد؛ همه مسیحیان سراسر جهان برای جشن میلاد مسیح آماده می شوند. گزارش یک این روزنامه از درخواست ها برای کاهش روزهای قرنطینه بیماران مبتلا به کووید که قبلا واکسینه شده اند، خبر می دهد.

 

دیلی میل

پیش نمایشی از پیام کریسمسی ملکه انگلیس گزارش اصلی دیلی میل روز جمعه است.ملکه در این پیام تلویزیونی به شاهزاده فیلیپ “معشوق” خود ادای احترام خواهد کرد، زیرا اولین سال نو بدون او را جشن خمی گیرد.

تایمز

تایمز بر اساس مطالعه ای نوشته توانایی واکسن برای جلوگیری از ابتلای افراد به اومیکرون  ،10 هفته پس از دوز تقویت کننده شروع به کاهش می‌کند. میلیون ها نفر برای دریافت دوز چهارم آماده می شوند.

گاردین

داستان اصلی گاردین بر درخواست پزشکان از مردم برای کوچک نگه داشتن جشن کریسمس متمرکز است. بنابراین اگرچه آخرین شواهد نشان می‌دهد اومیکرون خفیف‌تر است، اما ممکن است سیستم بهداشت و درمان را دوباره به چالش بزرگی بیاندازد.

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز گزارش می دهد که تعداد مبتلایان روزانه در بریتانیا با 119000 مورد ابتلا به یک رکورد جدید دیگر رسیده است. این گزارش همچنین از یافته‌های جدید اومیکرون به نقل از وزیر بهداشت ساجد جاوید گزارش می‌دهد که گفته بود این یافته ها “امیدبخش” بوده اما تعداد بستری ها در بیمارستان در حال افزایش است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.