همایش تخصصی تأثیر 5G بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال برگزار شد

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک توسط ایرانسل

همزمان با برگزاری نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، نخستین همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال»، توسط ایرانسل برگزار شد.

به گزارش شهروند، این همایش تخصصی، روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲، توسط آکادمی ایرانسل، با هدف تبیین تأثیر 5G در صنایع کاربردی و تجارت دیجیتال و حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی5 قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب‌وکار»، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران و با سخنرانی آزاد روانشید و حسین صفی مدرسان آکادمی ایرانسل و رضا موحدی مدیرکل برند ایرانسل، برگزار شد.

ایرانسل در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است

ایرانسل با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰، از ۲ تا ۵ دی، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است.

امروز همچنين، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، با همراهی مدیرعامل ایرانسل، از غرفۀ اين شركت در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰ بازدید کرد.
در این بازدید، مهندس علی‌اصغر انصاری با اشاره به استقبال وزیر ارتباطات از عرضۀ خدمت «بازار دیجیتال تبادل API» ایرانسل با عنوان «یلوهاب (Y’ello Hub)»، خواستار ادامۀ تعامل برای توسعۀ این راهکار در راستای اهداف دولت الکترونیک شد.
دکتر بیژن عباسی‌آرند نیز با بیان این مطلب که حرکت به سمت هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی خدمات، گریزناپذیر است، از آمادگی ایرانسل برای سرمایه‌گذاری و توسعۀ ظرفیت‌های زیرساختی در این زمینه خبر داد.

ایرانسل با عنوان «یلوهاب (Y’ello Hub)»، خواستار ادامۀ تعامل برای توسعۀ این راهکار در راستای اهداف دولت الکترونیک شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.