والیبال زنان هم ولاسکو می‌خواهد!

سرمربی ایتالیایی در آستانه قبول هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران قرار گرفته است

رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرده بعد از مشورت با خولیو ولاسکو تصمیم به استخدام مربی ایتالیایی برای تیم ملی والیبال زنان گرفته است.

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام الساندرا کمپدلی گزینه ایتالیایی سرمربیگری در تیم ملی والیبال زنان ایران وارد کشور شد و بعد از مذاکرات و جلساتی که با مدیران فدراسیون والیبال داشت، تصمیم گرفت رسماً کار خود را با بررسی از نزدیک رقابت‌های لیگ برتر آغاز کند.

کمپدلی که پیش از ورود به ایران هم از طریق پخش آنلاین پیگیر رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان ایران بود، روز پنجشنبه در سالن آزادی تهران حاضر شد و از نزدیک مصاف تیم‌های سایپا تهران و مهرسان را تماشا کرد. دوئلی که با پیروزی 3-0 خودروسازان در یک مصاف آسان رقم خورد تا تعقیب و گریز نارنجی‌پوشان سایپا برای بازپس‌گیری صدر جدول از ذوب‌آهن ادامه‌دار باشد.

به نظر می‌رسد الساندرا کمپدلی در روزهای آینده و در هفته‌های آتی در دیگر شهرهای ایران هم حاضر شود و دیگر مسابقات لیگ برتر والیبال زنان را هم از نزدیک نظاره کند.

هنوز قرارداد رسمی میان الساندرا کمپدلی و فدراسیون والیبال ایران به امضا نرسیده اما به نظر می‌رسد این مهم طی روزهای آینده انجام خواهد شد؛ گفتنی است که این مربی ایتالیایی توسط خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی والیبال مردان ایران به مسئولان فدراسیون معرفی شده و بسیاری معتقدند که الساندرا کمپدلی می‌تواند راه ولاسکو در والیبال مردان را در والیبال زنان برود.

والیبال زنان ایران در سال‌های اخیر نتوانسته خودش را به سطح اول آسیا نزدیک کند و فدراسیون والیبال با استخدام این مربی ایتالیایی قصد دارد مسیری را که والیبال مردان یک دهه قبل رفته، تکرار کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.