سلام دوباره به مدیری و دوستان/ «دورهمی» جدید از ۱۰ دی‌ کلید می‌خورد

از دهم دی‌ماه تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه‌های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می‌شود.

تولید فصل جدید مسابقه تلویزیونی «دورهمی» از دهم دی‌ماه کلید می‌خورد. ناصر قدیرکاشانی، تهیه‌کننده «دورهمی» از تغییرات جدید این مسابقه و شروع فصل جدید آن خبر داده است.

او در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به شروع تولید «دورهمی» از دهم دی‌ماه نوشت: «از دهم دی‌ماه تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه‌های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می‌شود.»
قدیرکاشانی اضافه کرد: «تیم تولید برنامه دورهمی همچنان تمام تلاش و انرژی خود در جهت تولید برنامه‌ای جذاب را به‌کار خواهند گرفت تا باز هم به جلب رضایت حداکثری مخاطبان گرامی مفتخر شوند.»
مسابقه «دورهمی» در یک فصل با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفت و حالا قرار است با تغییراتی همراه شود.
مسابقه قبلی، فصل پنجم برنامه دورهمی بود که با تغییر کلی نسبت به فصل‌های پیشین و بدون نمایش در قالب مسابقه تلویزیونی برگزار ‌شد. این برنامه در حقیقت تقلیدی از مسابقه آمریکایی سامورایی ذهنی بود. در مسابقه سامورایی ذهنی، بیشتر بر توانایی و قدرت‌های ذهن مثل حافظه، قدرت حل مسأله و دانش شرکت‌کنندگان متمرکز است، اما مسابقه دورهمی بیشتر روی اطلاعات ادبی و فرهنگی متمرکز است. نسخه بین‌المللی این مسابقه در پنج کشور مانند امارات، شیلی، کلمبیا، فنلاند و پرتغال ساخته و اجرا شده است.
در فصل اول مسابقه دورهمی ۱۲۸ شرکت‌کننده حضور داشتند که از میان 6هزار نفر با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری انتخاب شده بودند.
همچنین شایعاتی در مورد فروش سوالات این مسابقه وجود داشت که مهران مدیری آن را تکذیب کرد. بعضی منتقدان سوالات مسابقه دورهمی را شبیه آزمون از ویکی‌پدیا می‌دانند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.