از آقای حکایتی چه خبر؟

مجری و برنامه‌ساز حوزه کودک‌ و نوجوان که بسیاری او را با‌ «آقای حکایتی» و قصه‌گویی‌هایش می‌شناسند، جمعه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می‌آید.

 بهرام شاه‌محمدلو، مجری و برنامه‌ساز حوزه کودک‌ و نوجوان که بسیاری او را با‌ «آقای حکایتی» و قصه‌گویی‌هایش می‌شناسند، جمعه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می‌آید. شاه‌محمدلو کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که سال‌ها در عرصه بازیگری تئاتر و همچنین آثار عروسکی چه برای تلویزیون و چه در صحنه تئاتر فعالیت کرده است.

بسیاری از جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ او را با مجموعه نمایشی‌ «زیر گنبد کبود» به‌خاطر دارند که هر بار حکایت یا قصه‌ای را با حضور چند بازیگر برای مخاطبانش تعریف می‌کرد.
شاه‌محمدلو سال‌هاست در تلویزیون برنامه‌سازی نکرده و چند سالی است که در هیچ برنامه‌ تلویزیونی نیز حضور نداشته و حالا قرار است در برنامه این هفته «بسته پیشنهادی» که با موضوع قصه‌گوی خوب روی آنتن می‌رود، حضور پیدا کند.
بهرام شاه‌محمدلو ۲۵ آذر ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. شاه‌محمدلو که یکی از تشکیل‌دهندگان اولین گروه مرکز حرفه‌ای تئاتر کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان در سال ۱۳۵۰ بود، سال ۱۳۵۲ تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برده ‌است.
از آثار تلویزیونی او می‌توان به مجموعه آقای حکایتی (کودک‌ و نوجوان) و سریال گرگ‌ها در نقش هامون اشاره کرد. از فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان ایفای نقش در نمایش افرا در سال ۱۳۸۶ و شرکت در نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح در سال ۱۳۹۱ را نام برد. بهرام شاه‌محمدلو همسر راضیه برومند، نویسنده و بازیگر تلویزیون و تئاتر است. برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۱ به‌صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود. محمد جباری، سردبیری برنامه را برعهده دارد و هر هفته آیتم‌های مختلفی از جمله «پیگیری هفته»، «پیشنهاد ما» و «پیشنهاد شما» دارد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.