عکس | 10 کشته در تصادف زنجیره‌ای صبحگاهی در جاده اهواز-خرمشهر/همه سرنشینان مینی‌بوس کارگران در این حادثه جان باختند

تصادف زنجیره‌ای خودروی مینی‌بوس حامل کارگران، خودرو رانا، ایسوزو، پژو و پراید در محور اهواز-خرمشهر جاده قدیم کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان 10 کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

این حادثه با یکی از خودروها که سرویس ایاب و ذهاب کارگران یک شرکت بود، اتفاق افتاد. اجساد و مصدومان با ۱۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های اهواز و خرمشهر منتقل شدند.

این حادثه ساعت 07:15 صبح امروز در 40 کیلومتری مسیر اهواز به خرمشهر در جاده قدیم بین پنج دستگاه خودرو به صورت زنجیره‌ای رخ داد که علت آن برخورد خودروی کامیون ایسوزو به پهلوی مینی‌بوس بوده است.

علت حادثه چه بود؟

رئیس پلیس راه خوزستان هم درباره جزئیات این حادثه گفت: «این حادثه بر اثر برخورد کامیون حامل احشام با مینی‌بوس سرویس کارگران به وقوع پیوسته و سپس سه دستگاه خودروی سواری نیز با آنها برخورد می‌کنند. علت حادثه در دست بررسی است.»

هلال‌احمر در صحنه

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان هم درخصوص این تصادف گفت: «با توجه به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز-خرمشهر، چهار تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.»

پهلوان با تشریح این عملیات امدادونجات عنوان کرد: «صبح امروز حوالی ساعت ۷:۷ پنج دستگاه خودرو شامل یک مینی‌بوس و یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور اهواز- خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک‌خان) با یکدیگر برخورد کرده‌اند.»

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان افزود: «با توجه به شدت حادثه متاسفانه تاکنون ۱۰ نفر از سرنشینان مینی‌بوس و راننده ایسوزو فوت کرده‌اند و پنج نفر نیز مصدوم شده‌اند.»

او با اشاره به حضور چهار تیم امدادونجات در محل حادثه بیان کرد: «عملیات امدادرسانی به مصدومان همچنان با همکاری سایر عوامل امدادی ادامه دارد.»

مرگ همه کارگران

در این راستا مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از یک حادثه دلخراش بر اثر تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: «تا این لحظه ۹ جسد به سردخانه انتقال یافته است. یکی دیگر از مصدومان نیز در مسیر بیمارستان از دنیا رفته است.»

عارف اصل شرهانی گفت: «ساعتی قبل یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک) بین یک دستگاه خاور با بار گوسفند، یک دستگاه خودروی سواری رانا، یک دستگاه خودروی سواری پژو، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.»

او با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه ادامه داد: «کامیون واژگون‌شده و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه خودروی رانا کامل در آتش سوخت، بیان کرد: «خودروی سرویس ایاب و ذهاب کارگران نیز در این تصادف دچار سانحه شده و همه کارگران جان خود را از دست دادند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.