سعید روستایی: خداحافظ جشنواره!

اولین تبعات فیلمبرداری 6 ماهه «برادران لیلا» سومین فیلم سعید روستایی

شهروندآنلاین: سعید روستایی که در تمام ماه‌های اخیر یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین نام‌های احتمالی حاضر در جشنواره فیلم فجر قلمداد می‌شد؛ ظاهرا قید حضور در چهلمین دوره جشنواره فجر را زده است. منبع این خبر، روابط عمومی فیلم جدید این کارگردان است که به رسانه‌ها اعلام کرده که فیلم «برادران لیلا» همچنان در حال فیلمبرداری است و این یعنی این فیلم در موعد مقرر برای بازبینی هیأت انتخاب ارایه نخواهد شد و به عبارت بهتر در جشنواره فیلم فجر به نمایش در نخواهد آمد.

روز گذشته روابط عمومی فیلم «برادران لیلا» اعلام کرد: «سعید روستایی که با دو فیلم قبلی خود «ابد و یک روز» و «متری شیش‌ونیم» جوایز متعددی در جشنواره فیلم فجر کسب کرده؛ ظاهرا امسال با سومین فیلمش شانسی برای تکرار موفقیت‌های جشنواره‌ای خود ندارد. روابط عمومی فیلم علاوه بر خبر عدم شرکت روستایی در دوره چهلم جشنواره فجر از ادامه فیلمبرداری فیلم «برادران لیلا» نیز خبر داد که از مردادماه تاکنون جلوی دوربین بوده و به‌عبارت بهتر سازنده‌اش در حال تجربه کردن یکی از طولانی مدت‌ترین فیلمبرداری‌های سینمای ایران، با حدود 6ماه فیلمبرداری مداوم است.»

اثر جدید سعید روستایی که از حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سعید پورصمیمی، پیمان معادی و فرهاد اصلانی بهره می‌گیرد؛ ظاهرا مانند دو فیلم قبلی سازنده‌اش یک درام اجتماعی- این‌بار با تمرکز بر دختری از طبقه پائین اجتماع است. روستایی بعد از همکاری با دو تهیه‌کننده بانفوذ چون سعید ملکان و جمال ساداتیان، این‌بار در سومین فیلم کارنامه‌اش با جواد نوروزبیگی همکاری خواهد کرد که در سال‌های اخیر تهیه‌کننده فیلم‌هایی مانند «بی‌همه‌چیز»، «عنکبوت»، «کشتارگاه»، «مارموز»، «زهرمار» و «خون شد» بوده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.