ماجرای گم‌شدن پسر ۱۷ ساله یاسوجی/ این پسر برای کار به تهران رفته بود

نوجوان 17 ساله یاسوجی با کمک پلیس آگاهی پیدا شد. پسری که عکس او در دو روز گذشته در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخید تا اگر کسی از او خبر دارد، اطلاع دهد. این پسر از روز پنجشنبه ناپدید شده بود و خانواده‌اش برای یافتن او دست به دامن فضای مجازی شده بودند. اما حالا این پسر پیدا شده و دایی‌اش ماجرای ناپدیدشدن او را روایت کرد.

عصر پنجشنبه پس از خارج‌شدن نوجوان ۱۷ ساله یاسوجی از خانه و بازنگشتن به خانه، خانواده‌اش نگران شدند. از ساعت ۱۹ به بعد هر چه با او تماس گرفتند، تلفن همراهش خاموش بود. بنابراین آنها عکس او را در فضای مجازی منتشر کردند و از مردم کمک خواستند.

طی دو روز گذشته خبر گم‌شدن این نوجوان ۱۷ ساله به نام «رامین درفش» از طریق فضای مجازی و خانواده این فرد اعلام و از نگرانی خانواده او خبر داده شد. این فرد گمشده که بعد از خروج از خانه تا عصر پنجشنبه به خانه برنگشته بود، موجب نگرانی زیادی برای مادر و خانواده‌اش شد. بنابراین از مردم خواسته شد در صورتی که خبری در این‌باره داشته باشند، با شماره تلفن اعلام شده، تماس بگیرند و به ما اطلاع دهند.

روایت ماجرا

«علی اکبری»، دایی این نوجوان درباره جزئیات گم‌شدن «رامین» گفت: «رامین ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ از خانه برای بازی به کلوپ می‌رود، بعد با دو نفر دوست می‌شود. آن دو نفر به او گفتند یک شرکت در تهران نیرو می‌خواهد و برای کار به تهران برویم. رامین هم گوشی خود را خاموش کرده، کارت بانکی خود و مادرش را برمی‌دارد. او یک دست لباس با یک کیف هم برمی‌دارد و به همراه دو نفر دوستی که پیدا کرده بود، به تهران می‌رود.»

اکبری ادامه داد: «پس از پیگیری ماجرا و با همکاری پلیس به خصوص پلیس آگاهی مشخص شد که از یاسوج به شیراز و سپس به تهران رفته است. در ادامه محلی که در آنجا بود، پیدا شد. رامین پس از انتقال به ترمینال تهران با اتوبوس به یاسوج منتقل شد. ساعت ۵ صبح روز شنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۰ او را تحویل گرفتم و به آغوش خانواده‌اش برگشت.»

گفتنی است که خانواده و برخی کاربران فضای مجازی با انتشار تصویر نوجوان ۱۷ساله یاسوجی از شهروندان برای مشخص‌شدن وضعیت و پیدا کردن این نوجوان درخواست کمک کرده بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.