تدوین آیین‌نامه اداری استخدامی جمعیت در اولویت قرار می‌گیرد

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر:

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در مراسم معارفه «سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال‌احمر» گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این معاونت تدوین آیین‌نامه اداری استخدامی جمعیت هلال‌احمر است تا بر پایه اساسنامه جمعیت تدوین شود.

مراسم معارفه «سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال‌احمر» با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این جمعیت و جمعی از مدیران کل این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امین احمدی با اشاره به سوابق «سید محسن دشتی» گفت: از ویژگی‌های مهمی که آقای دشتی دارد در کنار آرامش و تسلط بر کار؛ این است که از کارکنان جمعیت است رئیس جمعیت تأکید داشت تا از ظرفیت کارکنان جمعیت استفاده شود.

احمدی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این معاونت تدوین آیین‌نامه اداری استخدامی بر اساس اساسنامه جمعیت است.

معاون توسعه و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در ادامه افزود: از دیگر انتظارت این معاونت بازنگری در ساختار سازمانی است، این بازنگری به معنی اصلاح و توسعه ساختار و ساختارمند کردن برای مجموعه‌های مختلف جمعیت است.

احمدی در ادامه افزود: نظم و رعایت مقررات باید سرلوحه کارها در این معاونت قرار گیرد.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمعیت مبنی بر رسیدگی به امور کارکنان و ارتقای وضعیت معیشتی آنها ادامه داد: مثلث اداره کل‌های رفاه، منابع انسانی و فناوری اطلاعات باید بیشترین رضایتمندی را در بین کارکنان به وجود بیاورد.

احمدی افزود: قانون مداری و دوری از تبعیض در جمعیت هلال‌احمر باید تبدیل به یک ارزش شود که این موضوع باعث رضایتمندی کارکنان خواهد شد.

در ادامه این جلسه سید محسن دشتی ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی گفت: منابع انسانی تقریباً جایگاهی دارد که مورد مراجعه همه کارکنان است، رئیس جمعیت و معاون پشتیبانی به‌طور کامل با مفاهیم علمی تحول اداری آشنا هستند و من تلاش می‌کنم تحول را در دستور کار قرار دهم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.