رونمایی از برند «استموکسی»

ارائه يك موفقیت در تولید محصولی منحصربه‌فرد در حوزه تقویت رشد مژه، ابرو و موی سر، در بیستمین کنگره انجمن متخصصان پوست

خودباوری، تولید ملی و حمایت از بخش خصوصی از شعارهایی است که همواره مدیران به آن اتکا می‌کنند. ولی واقعیت این است که اگر این شعارها به سمت عملی شدن بروند، می‌توانیم دستاورهای فوق‌العاده آن را به چشم ببینیم و به خوبی نتیجه آن‌ها را در پیشرفت کشور احساس کنیم. بیستمین کنگره انجمن متخصصین پوست اواخر هفته گذشته برگزار شد و شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو از بخش خصوصی با شرکت در این کنگره توانستند از آخرین محصولات تولیدی‌شان رونمایی کنند. نمونه‌اش، شرکت «پرگاس طب».

خودباوری، تولید ملی و حمایت از بخش خصوصی از شعارهایی است که همواره مدیران به آن اتکا می‌کنند. ولی واقعیت این است که اگر این شعارها به سمت عملی شدن بروند، می‌توانیم دستاورهای فوق‌العاده آن را به چشم ببینیم و به خوبی نتیجه آن‌ها را در پیشرفت کشور احساس کنیم

این شرکت با مدیریت دکتر امیر هادی کامکار که از جوانان فرهیخته کشور است از سال 1394 با اولین برند خود لافارر آغاز به کار کرده است. شرکتی که هنوز عمرش به 8 سال هم نرسیده، اما توانایی خود را در تولید محصولات با کیفیت و متنوع مراقبت و درمان پوست و مو ثابت کرده است. از طرف دیگر، تمام محصولات این شرکت در زمینه مراقبت از پوست و مو با بهره‌گیری از مبانی علمی، دانش روز و با تکیه بر توان علمی متخصصان این رشته در داخل کشور و آزمایشگاه‌های «پرگاس طب» در خارج از کشور ساخته می‌شوند.

نکته قابل توجه دیگر، بحث اشتغال‌زایی و جذب جوانان متخصص به این شرکت است. «پرگاس طب» فعالیتش را با کمتر از 25 نفر آغاز کرده است ولی اکنون بیش از هزار پرنسل دارد، توانسته است شعبه‌هایش را افزایش دهد و خط تولید گسترده‌ای را در ایران راه اندازی كند که همه و همه نویدبخش کارآفرینی جوانان به دست جوانان است. چنین دستاوردی قطعا نتیجه «حمایت از تولید ملی» است.

بیستمین کنگره انجمن متخصصان پوست بصورت سالیانه برگزار می‌شود و طی آن آخرین مقالات معتبر در حوزه پوست به اشتراک گذاشته می‌شود. این رویداد در تاریخ 24 لغایت 26 آذر ماه سال 1400 در هتل المپیک تهران برگزار شد

«پرگاس طب» بعد از گذشت هفت سال تلاش کرده است تا احترام به خواسته‌ها و حقوق مصرف کنندگان، پایبندی به کیفیت و استانداردهای بین‌المللی، خلاقیت و نوآوری را در اولویت قرار بدهد. نتیجه این تلاش تولید طیف کامل و متنوعی از محصولات تخصصی در سبد کالایی، ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت آن‌هاست؛ حدود 100 محصول از برند لافارر در حوزه مراقبت از پوست و مو،  40 محصول از برند مورینگا امو و 3 محصول از برند استموکسی بخشی از تولیدات این هلدینگ است.

این شرکت در نمایشگاه بیستمین کنگره تخصصی انجمن متخصصین پوست 1400 حاضر بود تا از برند جدید و نوآورانه خود به نام «استموکسی» رونمایی کند. برندی که با خود دستاورد جدیدی به همراه داشت. چراکه «پرگاس طب» با بهره‌گیری از ماده منحصر به فرد استموکسیدین، توانسته اولین کمپانی در آسیا و دومین کمپانی در دنیا باشد که موفق به سنتز این ماده شده است. برند «استموکسی» سه محصول در راستای تقویت و افزایش تراکم موی سر، مژه و ابرو با استفاده از مزیت‌های استموکسیدین تولید کرده است که می‌تواند نویدبخش درمان برای بسیاری از بیمارانی از این دست باشد.

همچنین می‌توان به دیگر محصولات جدید رونمایی شده «پرگاس طب» در این رویداد شامل 18 محصول جدید از برند لافارر نظیر DD کرم (در شش نوع، متناسب با رنگ پوست)، سری پدهای تخصصی مراقبت از پوست AHA-BHA، نیاسین آمید، کرم‌های تخصصی دور چشم (در 4 نوع مختلف)، سرم دور چشم، ژل روشن کننده و رزکسیدیل اشاره کرد. البته ناگفته نماند که این شرکت به سراغ تولید محصولات شوینده خانگی هم رفته است و محصولات جدید و متنوعی در لاین شوینده نظیر شامپو تیوانسی، ژل ظرفشویی سرینو و مایع دستشویی رومرو را نیز تولید و روانه بازار کرده است.

بیستمین کنگره انجمن متخصصان پوست بصورت سالیانه برگزار می‌شود و طی آن آخرین مقالات معتبر در حوزه پوست به اشتراک گذاشته می‌شود. این رویداد در تاریخ 24 لغایت 26 آذر ماه سال 1400 در هتل المپیک تهران برگزار شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.