نجات و مرگ در میان شعله‌های آتشین خانه‌ای در کرمانشاه/ دو نفر کشته شدند

یک مادر و دختر بچه در آتش‌سوزی آپارتمان مسکونی در بلوار ظفر جنوبی شهر کرمانشاه جان‌شان را از دست دادند. این در حالی است که این حادثه بیش از ۲۰ مصدوم بر جای گذاشته است. بررسی‌ها برای علت‌یابی این آتش‌سوزی تلخ ادامه دارد.

شهروند آنلاین: ساعت 20:15 شب گذشته آتش‌سوزی در یک آپارتمان 9 طبقه در کرمانشاه جان دو نفر را گرفت و چند نفر را راهی بیمارستان کرد. دلیل وقوع این حادثه هنوز در حال بررسی است.

آتش‌سوزی در یکی از آپارتمان‌های منطقه 22 بهمن گزارش شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

هفت ایستگاه آتش‌نشانی کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند. این تیم از نجاتگران که شامل 50 نیروی آتش‌نشان بودند، ۱۰ دستگاه خودرو و نردبان ۳۲ متری همراه داشتند.

 آتش‌سوزی که از خودرویی در پارکینگ منفی یک آغاز شد پنج خودرو را دچار حریق کرد و دود غلیظ ناشی از حریق طبقات ساختمان را دربرگرفت.

 در این حادثه دو نفر از ساکنان آپارتمان که وارد پارکینگ شده بودند به دلیل دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی دچار خفگی شدند و جان خود را از دست دادند.

این حادثه 27 نفر مصدوم به صورت سرپایی و دو فوتی به دنبال داشت و یک نفر از آتش‌نشانان نیز مصدوم شد.

 آتش‌سوزی در پارکینگ ساختمان رخ داد، اما دودگرفتگی غلیظ تمام این ساختمان 9 طبقه را دربرگرفته بود.

سرنوشت مصدومان حادثه

مهدی محمدی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز درباره وضعیت مصدومان این حادثه اظهار داشت: «در حادثه آتش‌سوزی شب گذشته در یک ساختمان 9 طبقه در بلوار ظفر کرمانشاه، دو نفر از ساکنان این ساختمان که یک زن جوان و یک دختر بچه بودند، جان باختند و 24 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

از این تعداد 13 مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند که 12 نفر از این افراد ترخیص شدند و یک نفر نیز با سطح هوشیاری پایین در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری است که اکنون وضعیت این بیمار مطلوب گزارش شده است.»

محمدی گفت: همچنین 9 مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری شدند که خوشبختانه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.»

وی افزود: «یک نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان آیت الله طالقانی بستری و ترخیص شده است و یک نفر نیز هم‌اکنون در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.