انتظار ایجاد بیش از 2 هزار خانه‌ هلال روستایی در استان کرمان را داریم

دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر به کرمان مطرح کرد:

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در سفر به کرمان، در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر این استان حضور یافت و گفت: دلیل توانمندی جمعیت هلال احمر کرمان، مجمع عمومی همراه و هیات‌مدیره فعال این جمعیت است.

محمدحسن قوسیان مقدم که در آستانه هجدهمین سالگرد زلزله بم به استان کرمان سفر کرده است، از بخش‌های مختلف این جمعیت همچون مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات، مراکز درمانی و توانبخشی و بزرگ‌ترین موقوفه هلال احمر ایران در رفسنجان بازدید کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: «در موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است چون مدیریت این موقوفات به صورت تیمی انجام می‌گیرد. بنابراین در خصوص تفویض اختیار این موقوفات به مدیرعامل استان با توجه به مسائل شرعی و قانونی محدودیت داریم.»

دبیر کل جمعیت هلال احمر یادآوری کرد: «در استان کرمان بیش از ۵ هزار منطقه روستایی وجود دارد و انتظار می‌رود جمعیت هلال احمر این استان با سرعت بیشتری نسبت به راه‌اندازی خانه‌های هلال روستایی اقدام کند. انشاءالله راه‌اندازی بیش از 2 هزار خانه هلال در این مناطق محقق شود.»

او از خدمات مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر این استان به مردم قدردانی کرد و گفت: «جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان از اندک استان‌هایی است که 3 داروخانه هلال احمر دارد. اغلب استان‌های کشور بیش از یک داروخانه هلال احمر ندارند.»

قوسیان مقدم با اشاره به همکاری‌های بین‌المللی در بازسازی شهر بم گفت: «ساختمان‌ها و بناهای بسیار مهمی توسط صلیب سرخ و هلال احمر در بم ساخته شده است که جادارد از متولیان احداث این ساختمان‌ها تجلیل کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.