اُمیکرون؛ کمتر از 17 روز تا بستری

نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های خارجی ؛ یکشنبه 26 دسامبر 2021

تلگراف نوشته جنی هریس، مدیر اجرایی آژانس سلامت و امنیت بریتانیا، منبع این ادعا بود که معمولا 17 روز فاصله بین عفونت و بستری شدن در بیمارستان در سویه اُمیکرون وجود دارد، در حالی که دفتر آمار ملی بریتانیا نشان می‌دهد این فاصله 10 روز است.

تلگراف

گزارش اصلی تلگراف به ادعاهایی اشاره می‌کند که استفاده از  داده‌های مبهم برای وقت خریدن از سوی مقامات انگلیس برمی‌گردد. در حالی که آنها دریافتند آمار مربوط به افزایش بستری در بیمارستان‌ها برای توجیه قرنطینه در پاسخ به نوع اُمیکرون ضروری است. این روزنامه می‌گوید جنی هریس، مدیر اجرایی آژانس سلامت و امنیت بریتانیا، منبع این ادعا بود که معمولا 17 روز فاصله بین عفونت و بستری شدن در بیمارستان در سویه اُمیکرون وجود دارد، در حالی که دفتر آمار ملی نشان می‌دهد این فاصله 10 روز است.

تایمز

به گزارش تایمز، بوریس جانسون، نخست‌وزیر قول داده که مدارس را در ژانویه باز نگه دارد، باوجود اینکه سویه اُمیکرون موارد ابتلا به کووید را به سطوح بی‌سابقه‌ای رسانده است. این روزنامه می‌گوید که نخست‌وزیر و وزیر آموزش‌وپرورش معتقدند آموزش «اولویت شماره 1» دولت است.

دیلی میل

روزنامه دیلی میل در شماره روز یکشنبه از دستگیری یک مهاجم به قلعه ویندزور محل اقامت ملکه سلطنتی و خانواده‌اش خبر داده. این مهاجم  مسلح بوده است. منابعی گفته‌اند او یک کمان پولادی داشته. این روزنامه می‌گوید زمانی که ملکه برای جشن کریسمس با خانواده‌اش آماده می‌شد، او از یک نردبان طنابی برای بالا رفتن از حصار فلزی استفاده کرده تا خود را به قلعه برساند.

اکسپرس

«من درد شما را درک می‌کنم» این کلمات از پیام کریسمس ملکه، تیتر اکسپرس است. این روزنامه می‌گوید ملکه سخنرانی «عمقا شخصی» انجام داد و گفت که چقدر دلتنگ دوک ادینبورگ،همسر زندگی مشترک  ۷۳ ساله‌اش است که در آوریل 2021 درگذشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.