مدیرعامل استقلال فردا برکنار می‌شود؟

احتمال دارد در جلسه فردای هیات مدیره استقلال اعضا رای به برکناری احمد سعادتمند بدهند

اگرچه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برکناری احمد سعادتمند را تکذیب می کنند، امروز جلسه ای با حضور 3 عضو هیات مدیره با محوریت برکناری مدیرعامل فعلی استقلال برگزار شده است.

3 عضو هیات مدیره استقلال به جمع بندی نهایی رسیده اند که برکناری سعادتمند به صلاح باشگاه استقلال است و دلیل آن هم طولانی شدن مذاکرات استراماچونی و عدم توانایی وی برای عقد قرارداد با الکس نوری است. در حالی که مدیرعامل استقلال پیش از این گفته بود کار عقد قرارداد با مربی ایرانی آلمانی تمام شده است.

در این بین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده که در مورد ادامه فعالیت سعادتمند در هیات مدیره خودشان تصمیم بگیرند و به آن ها اعلام کرد اگر به این جمع بندی رسیدند که دیگر با سعادتمند کار نکنند، حتما باید مدیرعامل برای باشگاه انتخاب شود و نباید باشگاه با سرپرست اداره شود.

با این حساب اگر گزینه ای برای مدیرعاملی وجود داشته باشد سعادتمند از کار برکنار می شود چرا که هیات مدیره استقلال پنج نفره است و تصمیم سه عضو می تواند برای تغییر مدیرعامل کافی باشد.

البته گفته می‌شود سعادتمند تاکید کرده حاضر به استعفا نیست و از طرف دیگر سلطانی فر نظر مثبتی در مورد این که یک عضو هیات مدیره سرپرست باشگاه بشود، ندارد. وزیر معتقد است یا هیات مدیره با احمد سعادتمند به همکاری ادامه بدهند و یا یک نفر را به صورت قطعی برای مدیرعاملی انتخاب کنند و اداره باشگاه با سرپرست به ضرر استقلال است. چرا که دوباره شرایط این تیم موقتی و بی ثبات می شود.

در چنین شرایطی قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال فردا با حضور سعادتمند برگزار شود و باید دید خروجی این جلسه به برکناری مدیرعامل کنونی باشگاه ختم خواهدشد یا خیر.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.