دردسر ویس‌های لو رفته برای مدافع تیم‌ملی!

ویس‌های لو رفته از یکی از مدافعان تیم‌ملی در  فضای مجازی، حسابی او را به دردسر انداخته است

محمدحسین کنعانی‌زادگان چند روز بعد از قرار گرفتن در تیم منتخب آسیا به خاطر برخی اتفاقات حاشیه‌ای باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشد.

چند روز قبل بود که محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان یکی از بازیکنان تیم‌ملی ایران توسط فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال در کنار سردار آزمون در تیم منتخب سال آسیا قرار گرفت. او بعد از این اتفاق با چند رسانه به صحبت پرداخت و از اینکه بعد از مدتی حضور ثابت در ترکیب تیم‌ملی برایش چنین عنوانی در نظر گرفته شده، ابراز خوشحالی کرد.

اما خوشحالی مدافع تیم‌ملی که هم اکنون در باشگاه الاهلی قطر توپ می‌زند، چند روزی بیشتر طول نکشید. به شکل عجیبی ویس‌هایی از کنعانی‌زادگان در فضای مجازی پخش و حسابی برای او دردسرساز شده است. این ویس‌ها که به نظر مربوط به یکی از اردوهای تیم‌ملی است، باعث انتقادات زیادی نسبت به مدافع تیم‌ملی شده و تکذیب‌نشدن آنها نیز این شائبه را تقویت کرده که قطعا این ویس صدای خود کنعانی‌زادگان است.

از این دست اتفاقات در گذشته برای بازیکنان دیگر تیم‌ملی هم رخ داده بود و حالا جدیدترین سوژه کنعانی‌زادگان است. برخی در این میان موضوع را به مسئولان تیم‌ملی هم ربط داده‌اند؛ در واقع اینکه نمی‌توانند بازیکنان را به خوبی کنترل کنند، مورد نقد قرار گرفته است.

حالا خبر رسیده که حسین کنعانی‌زادگان که در زمان حضورش در پرسپولیس نیز بازیکن پرحاشیه‌ای بود و چند باری کارش به محرومیت نیز کشیده شد، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده است. باید دید موضوع انتشار ویس‌های خصوصی کنعانی‌زادگان که قطعا با هدف انجام شده، چقدر برای او تبعات خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این اتفاقات باعث خواهد شد بازیکنان تیم‌ملی یا حتی ورزشکاران مطرح دیگر در رفتارهای خود به ویژه در دوران حضورشان در اردوی تیم‌ملی کمی محتاط‌تر عمل کنند؛ اتفاقی که درخصوص کنعانی‌زادگان رخ نداده بود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. رضا می‌گوید

    وقتی طاذمی باسحر قریشی فیلمش پخش میشه هیچ کی به یه ورشم نیست وکاری به کارش نداره کنعانی هم این کارو تکرار میکنه ضمن این که حالا فرق یکی مثل کی‌روش با مربی‌ای دیگه معلوم میشه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.