از سعادت آباد تا یافت‌‌آباد/ چقدر برای رهن و اجاره واحدهای ۸۰ تا ۱۰۰ متری باید هزینه کرد؟

برای اجاره واحدهای بالای 80 متر باید بین ۴ تا ۱۷ میلیون تومان بابت اجاره در نظر گرفت

افزایش میزان اجاره بها سبب شده تا کمتر کسی از اقشار متوسط و ضعیف جامعه بتواند به راحتی نسبت به رهن و اجاره واحدهای ۸۰ تا ۱۰۰ متری اقدام کند. در بازار مسکن برای اجاره واحدهای ۸۰ تا ۱۰۰ متری در محله‌ها و مناطق مختلف تهران باید ماهانه بین ۴ تا ۱۷ میلیون تومان بابت اجاره در نظر گرفت. همچنین به مبلغی بین ۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه نیاز است.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی‌ فایل‌های اجاره این واحدها نشان می‌دهد در پاسداران یک واحد ۹۵ متری با عمربنای ۸ سال را با ودیعه ۷۰۰ میلیونی و اجاره ماهانه ۷ میلیونی می‌توان اجاره کرد. در سعادت آباد نیز یک آپارتمان ۱۵ ساله را ماهانه با ۱۷ میلیون تومان و ودیعه ۳۰۰ میلیونی، رهن و اجاره می‌دهند.

در یوسف آباد یک واحد ۸۰ متری را با اجاره ماهانه ۱۳ میلیون تومان و ودیعه ۲۵۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی کرده‌اند. همچنین در جردن یک آپارتمان ۸۷متری را می‌توان ماهانه با ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ودیعه ۳۰۰ میلیون، رهن و اجاره کرد.

در خیابان بنی هاشم یک واحد ۹۰ متری با عمر بنای بیش از ۳۰ سال را ماهانه ۴ میلیون و ودیعه ۱۰۰ میلیونی آگهی کرده‌اند. در جنت آباد مرکزی هم یک آپارتمان ۸۳ متری را ماهانه ۴ میلیون و ودیعه ۳۰۰ میلیونی، می‌توان رهن و اجاره کرد.

در یافت آباد هم یک واحد ۸۵ متری نوساز را ماهانه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با ودیعه ۵۰ میلیونی، رهن و اجاره می‌دهند.

جدول رهن و اجاره

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.