معاون امور زنان رئیس جمهور: نظر دولت درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به زودی اعلام می‌شود

جلسات درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه در حال برگزاری است و نتیجه آن به زودی اعلام شود

انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: خوشحالم که بر اساس گفته مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی، تساوی و عدم تبعیض در بهره‌مندی از امکانات بین زنان و مردان وجود دارد. امیدوارم حمایت‌های بیشتری شود و شاهد پیشرفت زنان در جنبه‌های مختلف باشیم.

به گزارش ایرنا، او همچنین افزود: «امید دارم که زنان از امکانات ورزشی بهره‌مند باشند؛ هم در جهت سلامتی خودشان و هم برای نشان دادن استعدادها و توانایی‌هایشان در مسابقات ورزشی. ما هم هرچقدر در توانمان باشد از تیم‌های ورزشی زنان حمایت می‌کنیم.»

خزعلی گفت: «زنان نیز الگوی جدیدی به دنیا ارایه کنند؛ هم در صحنه‌های جهانی حضور داشته باشند و هم حجاب، عفاف،‌ ارزش‌ها و خانواده را حفظ کنند. این موضوع را امروز هم در اردوی تیم ملی به‌خوبی دیدیم. خواسته ما این نیست که ورزشکاران زن و مرد یک‌بعدی پرورش پیدا کنند. زنان ورزشکار ایرانی باید این الگو را ارایه کنند، زیرا بسیاری از زنان جهان و کشورهای اسلامی منتظر هستند که این الگوها را دریافت کنند و ببینند که راه سومی هم وجود دارد؛ شیوه‌ای که زن در عرصه‌های مختلف بدرخشد.»

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: «از خواهرم زهره کودایی تشکر می‌کنم که علاوه بر اینکه در میدان ورزشی درخشید، مقابل بی‌اخلاقی‌ها هم ایستادگی کرد.»

او درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه اظهار داشت: «دولت برای ورود زنان به ورزشگاه سیاست‌های لازم را اتخاذ می‌کند. جلسات درباره این موضوع در حال برگزاری است و منتظر تصمیم‌گیری کلان دولت است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.