گزارش آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر منتشر شد

همزمان با سالروز زلزله بم؛

دکتر پیرحسین کولیوند با تشکر از تهیه گزارش صفر آموزش همگانی در جمعیت هلال احمر گفت: انتشار این گزارش‌ها در آغاز هر فعالیت مدیریتی ضمن احترام به تلاش‌های انجام شده؛ از انجام کارهای تکراری و بی ثمر جلوگیری خواهد کرد و چراغ راهی برای آینده است.

در این گزارش 33 صفحه‌ای که در معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر تهیه شده است؛ عملکرد گذشته و اهم اقدامات صورت گرفته در اداره کل آموزش‌های همگانی درج شده‌است .

همچنین با ذکر سرفصل برنامه‌های آتی، امکانات لازم برای توسعه کمی و کیفی آموزش‌های همگانی در جمعیت هلال احمر بررسی ‌شده‌است.

رئیس جمعیت هلال احمر با مطالعه این گزارش تاکید کرد: برای افزایش گردش شفاف اطلاعات لازم است، این گزارش‌ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد و از آن‌ها خواسته شود هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را به جمعیت هلال احمر ارائه کنند. چون آموزش همگانی یعنی مردم و اگر نظرات و همکاری مردم نباشد؛ تاثیر خود را از دست می‌دهد.

دکتر کولیوند ادامه داد: مهم ترین اقدام جمعیت هلال احمر در زمان عادی، آموزش همگانی است و آموزش آمادگی در مخاطرات و کمک‌های اولیه باید تا دورترین نقاط محروم کشور توسعه یابد.

او افزود: امیدواریم شعار « آموزش همگانی برای همه، همه‌جا و همه‌وقت» را با هدف هر خانواده ایرانی، یک آموزش دیده تحقق بخشیم.

گزارش صفر در ماه نخست ریاست دکتر کولیوند در جمعیت هلال احمر ارائه شده است و قرار است گزارش یکم تا انتهای سال جاری منتشر شود و این اقدام در پایان هر فصل از سال صورت گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.