زن هتاک به لباس روحانیت بازداشت شد

زن هتاک به لباس مقدس روحانیت با دستور قضائی در همان لحظه ارتکاب جرم دستگیر و جهت رسیدگی به اتهامات به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار آزاد گردید

به گزارش خبرگزاری حوزه، یک روحانی آمر به معروف در خیابان به خانم بدحجاب تذکر می‌دهد که یکی از خانم‌های حاضر در صحنه، با هتاکی و توهین به این روحانی، به وی حمله کرده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش زن هتاک، بازداشت شد و اظهارات شهود جهت درج در پرونده نامبرده تکمیل گردیده است.

خواسته مردم، برخورد قاطع و سریع دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اخلاقی می‌باشد.

پس از بررسی‌های انجام شده مشخص گردید در این قضیه زننده که حدود دوماه پیش اتفاق افتاده، زن هتاک به لباس مقدس روحانیت با دستور قضائی در همان لحظه ارتکاب جرم دستگیر و جهت رسیدگی به اتهامات به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار آزاد گردیده و پرونده اتهامی نامبرده پس از طی مراحل قضائی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌گردد.

تحقیق در مورد مسائلی که باعث شد چنین اتفاق بدی بیفتد در دست بررسی است ولی به هر علتی باشد، باعث نمی‌شود که شخصی به خود اجازه دهد به لباس روحانیت جسارت و بی حرمتی کند.

شایان ذکر است، قطعاً برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین حمایت قاطع از آمرین به معروف و ناهی از منکر، می‌تواند به آرامش جامعه کمک فراوانی کند و مانع از به وجود آمدن چنین اتفاقات زشتی در سطح شهر باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.