آغاز به كار گروه طب ايراني-سنتي بيمارستان فوق تخصصي نورافشار

گروه طب سنتی بيمارستان نورافشار خدماتی همچون مشاوره اصلاح سبك زندگي، مشاوره تغذيه و مشاوره درمان بيماري ها و... را ارائه می دهد

در سال‌های اخير طب ایرانی به مدد فعالان علمی اين رشته از سوي جامعه ما با اقبال بسیاری روبه رو شده است. به همين منظور در بيمارستان فوق تخصصي نورافشار،‌ هدف گسترش طب تلفیقی و راه اندازی کلینیک های طب مکمل در كنار ساير بخش هاي تخصصي و فوق تخصصي، كلينيك طب سنتی ایران در بيمارستان با هدف ارتقاء سطح خدمات‌دهی به بيماران افتتاح شد.

رئيس بيمارستان فوق تخصصي نورافشار از آغاز به كار گروه طب ايرانی اين بيمارستان خبر داد. دکتر سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: امروزه، بسياري از كشورهاي جهان با بهره گيری از ظرفيت هاي طب مكمل از جمله طب سنتي خود در كنار طب رايج و نوين، توانسته اند در زمينه هاي درمان و تشخيص بيماري ها،‌ پيشرفت هاي خوب و قابل توجهی داشته باشند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با تاكيد بر جايگاه طب ايرانی- سنتی در ديدگاه عمومي جامعه ايران و اعتماد مردم به آن و از طرفي توصیه های سازمان بهداشت جهانی برای استفاده از ظرفیت های طب سنتی  افزود: در سال های اخير طب ایرانی به مدد فعالان علمی اين رشته از سوی جامعه ما با اقبال زيادي روبه رو شده است. به همين منظور در بيمارستان فوق تخصصی نورافشار،‌ هدف گسترش طب تلفیقی و راه اندازی کلینیک های طب مکمل در كنار ساير بخش هاي تخصصي و فوق تخصصي، كلينيك طب سنتي ایران در بيمارستان با هدف ارتقاء سطح خدمات دهي به بيماران افتتاح شد.

دكتر محمودرضا فقيهي، مدير كلينيك تخصصی طب سنتی بيمارستان نورافشار، گفت: گروه طب سنتی بيمارستان نورافشار خدماتی همچون مشاوره اصلاح سبك زندگي، مشاوره تغذيه و مشاوره درمان بيماري ها و همچنين خدمات تخصصي طب سنتی همچون مزاج شناسی، ‌درمان بيماري های اسكلتي عضلاني،‌ ماساژ درمانی و … را ارائه می دهد.

وي با بيان اين نكته كه طب سنتي،‌ علمی غنی و ريشه دار در فرهنگ اسلامي ايران است، افزود: با توسعه طب ايراني،‌ در كنار طب نوين و استفاده از تجربيات اين عرصه مي توان در مسير بهبود سلامت جامعه هرچه بهتر گام برداشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.