حمله اسیدپاش نقابدار به زنان شهریار/ یک زن جوان روی 3 نفر اسید پاشید و متواری شد

میان شمشادها پنهان شده بود. خودش را نشان نداده بود تا وقتی که قربانیانش را دید. از میان شمشادها بیرون آمد و در یک ثانیه ظرف اسید را خالی کرد. زن دیوانه‌ای که ماسک به ‌صورت داشت و با ظرف اسید به سراغ زنان دیگر در داخل پارک رفت. به هیچکدام از قربانیان آسیب جدی وارد نشد و پلیس غرب تهران نیز تحقیقات برای شناسایی این زن اسیدپاش را آغاز کرد و در نهایت این زن دستگیر شد.

صبح روز سه‌شنبه بود که این حادثه رخ داد. زمانی‌که زنان برای ورزش به پارکی در شهرک مریم شهریار رفته بودند. آنها هدف حمله اسیدی قرار گرفتند. بلافاصله بعد از این، موضوع به پلیس گزارش شد. طبق بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی نیروی انتظامی عامل این اقدام یک زن بوده و تلاش برای دستگیری او آغاز شد.

پلیس غرب تهران با تایید این خبر گفت: «متهم بیمار روانی بوده و پرونده در حال بررسی است. تحقیقات برای دستگیری زن اسیدپاش نیز  ادامه دارد.»

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات این ماجرا گفت: «حادثه روز سه‌شنبه اسیدپاشی در شهرک اندیشه شهریار توسط یک زن که ماسک به ‌صورت داشته انجام گرفته و تحت‌تعقیب پلیس است. حوالی ۱۰ صبح روز سه‌شنبه سه خانم برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته بودند. آنها مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند. این افراد، توسط یک زن از پشت مورد حمله با اسید قرار گرفتند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یکی از زنان از ناحیه پشت پاودست دچار سوختگی شده و دو نفر دیگر فقط لباس‌هایشان سوخته است.»

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: «به‌دلیل لباس‌های ضخیمی که تن خانم‌ها بود، آسیب جدی به آنها وارد نشد. فقط یکی از آنها که دچار سوختگی جزیی بود به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات اولیه با شناسایی هویت عامل اسیدپاشی در شهریار مشخص شد، متهم زن بوده و تلاش برای دستگیری اوآغاز شد.»

در ادامه سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر از دستگیری این زن داد: «با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد. او در کمتر از 24 ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.»

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی 32 ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، گفت: «وی در تحقیقات و بررسی های پلیس به جرم خود اعتراف کرد. او اظهار داشت که 10 روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.»

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، ادامه داد: «آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.