اعترافات میلیاردی یک سارق خانه‌ها/ این مجرم با همدستی 3 نفر، 15 خانه را خالی کردند

سارقی که با همکاری 3 همدستش بیش از 100 میلیارد ریال سرقت منزل در مرکز تهران انجام داده بود، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

با وقوع چندین سرقت منزل در محدوده مرکز تهران، در پالایش اطلاعات به‌دست آمده مشخص شد راننده و سرنشینان یک خودروی سواری پژو سفیدرنگ سرقت‌ها را انجام داده‌اند. در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به‌دست آمد پلاک خودروها جعلی بوده است. بدین ترتیب امکان شناسایی مالک خودروها مقدور نیست.

گشت‌زنی‌های هدفمند با همکاری ماموران کلانتری آغاز تا اینکه تیمی از ماموران کلانتری 137 نصر به راننده یک خودروی پژو پارس سفیدرنگ مشکوک و دستور توقف می‌دهند. متهم در یک تعقیب‌وگریز طولانی، پس از شلیک چند تیرهوایی دستگیر شد. او برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار ماموران اداره هفدهم این پلیس قرار گرفت. متهم تاکنون به 15 سرقت با همکاری 3 همدستش اعتراف کرده است.

او درباره سرقت‌هایش گفت: «در ساعات اولیه شب با پرسه‌زنی در محدوده‌های مرکزی شهر و انتخاب منازلی که فاقد ایمنی کافی بودند وارد ساختمان می‌شدیم. بعد با تخریب در طبقات اول و دوم طلاها، پول نقد، ارز و اموال باارزش را سرقت، سپس آنها را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.»

سردار «علیرضا لطفی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «کارشناسان ارزش اموال سرقتی را بالغ بر 100میلیاردریال برآورد کرده‌اند. دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.