بازیکن قلیانی از استقلال اخراج می‌شود

بازیکنی که همراه خود قلیان به قطر برده بود، در آستانه کنار گذاشته شدن از استقلال است

موضوع همراه داشتن قلیان توسط یکی از بازیکنان در سفر به قطر سر و صدای زیادی کرده است. حالا هم شنیده می‌شود مدیران باشگاه با شناسایی فرد خاطی به زودی او را اخراج می‌کنند.

دوشب پیش بود که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد یکی از بازیکنان این تیم در سفر به کشور قطر همراه خود قلیان  برده و مسئولان باشگاه متوجه این موضوع شده‌اند.

چنین مساله‌ای حواشی زیادی را برای باشگاه استقلال ایجاد کرد و سعادتمند هم قول برخورد با بازیکن خاطی را داد. در این شرایط حالا هواداران استقلال در انتظار کنار گذاشته شدن این بازیکن از ترکیب تیم هستند.

بازیکنی که قلیان به همراه خود به قطر برده بود، در بازی آخر مقابل پاختاکور به جای یکی از غایبان در ترکیب اصلی به میدان رفت. او یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تصمیم خود را در این خصوص گرفته‌اند و بعد از حضور سرمربی جدید او را کنار خواهند گذاشت.

این در حالی است که هنوز صندلی مدیریت باشگاه استقلال متزلزل است و شایعات زیادی درباره برکناری احمد سعادتمند به گوش می‌رسد اما چیزی در این خصوص قطعی نیست و باید دید باشگاه آبی پوش پایتخت دستخوش چه اتفاقاتی می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.