رئیسی: به فرودگاه قم سر و سامان می دهیم

سفر استانی دولت سیزدهم به قم

رئیس جمهور گفت: مردم قم، حوزه علمیه، علما، طلاب و جوانان قم نشان دادند در تاریخ انقلاب اسلامی همواره پیشتاز در مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از انقلاب اسلامی بودند

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه وارد استان قم شد و در بدو ورود در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از سوی مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش تسنیم،آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه و در ابتدای سیزدهمین سفر استانی خود به قم، با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دقایقی به زیارت و اقامه نماز پرداخت.دکتر رئیسی همچنین با حضور بر سر مزار علمای مدفون در این مضجع شریف فاتحه ای قرائت کرد.

قم شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و نماد بصیرت است

رئیس جمهور در بدو ورود به شهر مقدس قم در مصاحبه با رسانه‌ها، سفر به قم و زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را توفیق الهی دانست و افزود: قم شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و حقیقتاً نماد بصیرت است.

وی افزود: مردم قم، حوزه علمیه، علما، طلاب و جوانان قم نشان دادند در تاریخ انقلاب اسلامی همواره پیشتاز در مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از انقلاب اسلامی بودند.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: امیدوارم در این سفر نسبت به مسائل و مشکلات این استان و شهر قم که مورد توجه همگان به عنوان مرکز نشر معارف دینی است توجه ویژه شود.

رئیس جمهور افزود: در چند روز گذشته تیمی از طرف دولت مشکلات را بررسی کردند و خدمت بزرگان و مسئولان رسیدند و طرح هایی همچون فرودگاه قم که جلوی چشم مردم است و امیدواریم در زمان کوتاهی سر و سامان بدهند.

وی با بیان اینکه باید مسئله مسکن هم حل شود و در این رابطه باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، افزود: باید همه ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد مخصوصاً ظرفیت‌های نیروی انسانی آماده کار در این استان در دستور کار همه مدیران استان قرار گیرد.

رئیسی گفت: خدمت علما و حوزه علمیه قم خواهیم بود و امیدوارم مردم قم احساس کنند که مشکلاتشان حل خواهد شد.

برنامه‌های رئیس جمهور در سیزدهمین سفر استانی به قم

بازدید از پروژه‌های استان، دیدار با علما، نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان قم خواهد بود.

در سفر هیئت دولت به قم، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و اقتصاد به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان‌ها و بخش‌های استان سفر می‌کند.

در این سفر وزرای کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اقتصاد، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.