توافق استقلال با الکس نوری؛ فعلا کسی باور نمی‌کند!

مدیرعامل استقلال اعلام کرد با الکساندر نوری برای سرمربیگری آبی‌ها در لیگ بیستم به توافق رسیده

با وجود اعلام احمد سعادتمند مبنی بر توافق با مربی ایرانی-آلمانی سابق تیم‌های هرتابرلین و وردربرمن، هواداران استقلال خیلی به نهایی شدن این انتقال خوش‌بین نیستند.

با اینکه ماجرای کنار رفتن احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال خیلی جدی پیش می‌رود، او امروز با اعلام توافق با الکساندر نوری روی سایت رسمی باشگاه برگ برنده خود را رو کرده و توپ را به زمین هیات مدیره باشگاه انداخته است. مدیرعامل استقلال در اظهارنظری کوتاه در این باره گفته: «توافقات لازمه با آقای الکس نوری انجام شده و بنده طی نامه‌ای به اعضای هیات مدیره هم این موضوع را اعلام کرده‌ام. در حال حاضر منتظر نظر نهایی عزیزان در هیات مدیره هستم تا قرارداد با آقای نوری را رسمی کنیم.»

الکس نوری در کارنامه خود هدایت وردربرمن و هرتابرلین را دارد و در غیاب مربیان خارجی انتخابی نسبتا مناسب برای استقلال خواهد بود. البته او قبلا با تیم‌های دیگی نیز مذاکره کرده اما در نهایت سرمربیگری در ایران را نپذیرفته است. به همین دلیل حضور این مربی ایرانی-آلمانی در استقلال که در چند سال اخیر نامش حسابی بر سر زبان ها افتاده، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر گفته می‌شد که الکساندر نوری و استقلال بر سر پرداخت ریالی و دلاری مبلغ قرارداد به مشکل خورده‌اند و حالا که سعادتمند از توافق با او حرف زده، باید دید این توافق چگونه انجام شده که نیازمند تایید هیات مدیره است.

هواداران استقلال که قبلا با وعده پوچ آوردن استراماچونی به ایران از سوی سعادتمند مواجه شده‌اند، این بار خیلی به مدیرعامل استقلال اعتماد ندارند؛ مگر اینکه سعادتمند این بار وعده خود را خیلی زود جامه عمل بپوشاند و اجازه ندهد هیات مدیره به خاطر وعده های عملی نشده برگه خروج او را امضا کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.