پیام تبریک و تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید امدادگر تازه تفحص شده

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن گرامیداشت مقام شهید امدادگر تازه تفحص شده گفت: برای جمعیت هلال احمر افتخاری بزرگ است که‌ در راه انجام وظایف بشردوستانه، چنین شهیدانی را در تاریخ حیات خود تقدیم جامعه کرده است.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون
شناسایی پیکر پاک شهید امدادگر “قربان عادل نژاد” پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش میهن، دل های مردم مومن و متعهد ایران اسلامی به ویژه همکارانم در جمعیت هلال احمر را کربلایی کرد. این شهید نوجوان در سال ۶۱ از روستای دم چنار به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شد و در سن ۱۷ سالگی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
به راستی که اعتقادات دینی و تقوای این شهید و سایر شهیدان نقشی مهم در خلق شخصیت آسمانی‌شان داشت و برای جمعیت هلال احمر افتخاری بزرگ است که‌ در راه انجام وظایف بشردوستانه، چنین شهیدانی را در تاریخ حیات خود تقدیم جامعه کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر کشورمان و به ویژه شهید والامقام « قربان عادل نژاد »، از تلاش همه عزیزان در گروه تفحص شهدا در منطقه شلمچه، تشکر و قدردانی می کنم و بازگشت پیکر مطهر این شهید امدادگر را به خانواده معزز ایشان، عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی و کارکنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم انقلابی دعوت می کنم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع شهید عزیزمان جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند.
از درگاه خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا را مسئلت دارم.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.