سیدحسن نصرالله نمایش نتانیاهو را تعطیل کرد

دروغ جدید بنیامین نتانیاهو ظرف کمتر از 24 ساعت لو رفت

با گذشت یک نصف روز از تهمت و شانتاژ جدید بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر فعالیت کارخانه موشک‌سازی حزب‌الله در قلب یک نقطه مسکونی در شهر بیروت که با آدرس دقیق و نمایش محل آن روی نقشه همراه بود، دبیرکل حزب‌الله لبنان از رسانه‌ها دعوت کرد تا از محل مورد اشاره نتانیاهو بازدید کنند.

به گزارش شهروند آنلاین، در پی این دعوت، نمایندگان رسانه‌های گروهی از جمله خبرنگار خبرگزاری فرانسه ساعت 10 شب سه‌شنبه 29 سپتامبر، به محل مورد نظر در منطقه مسکونی الجناح الوزاعی بیروت رفتند و به جای خط تولید موشک با انبار ماشین‌های سنگین مواجه شدند.

نخست وزیر اسرائیل همان روز یعنی سه‌شنبه 29 سپتامبر در سخنرانی ویدئویی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با نمایش نقشه‌هایی از محل مورد نظر مدعی شده بود این تصاویر مکان انبار موشک در کنار تأسیسات گازرسانی و ساختمان‌های مسکونی را نشان می‌دهد. نتانیاهو با کنایه به انفجار مهیب چهارم آگوست بندر بیروت که به کشته و زخمی شدن صدها نفر انجامید چنین گفت: «اینجا جایی است که انفجار بعدی رخ خواهد داد. درست همین جا.»

اما سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان فقط دقایقی پس از پایان سخنرانی نتانیاهو، ضمن بیان این که حزب‌الله هیچگاه موشک‌هایش را در میان خانه‌ها قرار نمی‌دهد، بلافاصله نمایندگان رسانه‌های جمعی داخلی و خارجی در لبنان را به محل مورد اشاره دعوت کرد و از آن‌ها خواست صحت و سقم ادعاهای نتانیاهو را خود مورد بررسی قرار دهند.

حضور عکاسان و خبرنگاران لبنانی و بین‌المللی در محله مسکونی الجناح الوزاعی و دیدار از انبار ماشین‌های سنگین که به دروغ از سوی بنیامین نتانیاهو کارخانه موشک‌سازی و انبار مهمات حزب‌الله عنوان شده بود، یک بار دیگر نخست‌وزیر اسرائیل را به بازیگر مضحکه‌ای که خود کارگردان آن بود تبدیل کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.