زنان بدنساز نمایشگاه بین‌المللی ورزش را به هم ریختند!

برخی نمایشگاه بین‌المللی ورزش را با نمایشگاه و مد لباس مقایسه کرده‌اند!

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به خاطر پوشش برخی افراد با حواشی زیادی مواجه شد.

از 5 تا 8 مهرماه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در تهران برگزار شد؛ نمایشگاهی که هرسال به استقبال اهالی ورزش همراه است و معمولا مسئولان عالی رتبه‌ای مثل وزیر ورزش هم در آن حاضر می‌شوند.

امسال هم با وجود شیوع ویروس کرونا، مسئولان تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفتند تا از تولیدات داخلی جدید در حوزه ورزش در این نمایشگاه رونمایی شود. اما اتفاقی که از روز نخست باعث ایجاد حاشیه‌های عجیب در محل نمایشگاه شد، حضور برخی از بدنسازان زن در تعدادی از غرفه‌ها به عنوان غرفه‌دار بود.

پوشش عجیب این زنان بدنساز با انتقادهای زیادی همراه شد. برخی از اهالی ورزش که در نمایشگاه حاضر شده بودند، اعتقاد داشتند حضور این افراد نمایشگاه ورزش را بیشتر شبیه نمایشگاه مد کرده است! از سوی دیگر استفاده برخی از غرفه‌ها از زنان بدنساز به عنوان مدل تبلیغاتی با انتشار تصاویری در فضای مجازی خیلی زود بازتاب داشت و اهالی ورزش و صفحات مجازی هم به این نوع تبلیغات اعتراض کردند.

نه تنها این اعتراضات خیلی زود بساط این نوع تبلیغات و حضور بدنسازان زن به عنوان مدل تبلیغاتی در نمایشگاه را جمع کرد، بلکه پای وزیر ورزش که در روزهای اخیر به همراه معاونانش از نمایشگاه بازدید کرده بودند هم به ماجرا باز شد.

با اوج گرفتن انتقادها، امروز وزارت ورزش بیانیه ای صادر کرد و نوشت: « وزارت ورزش و جوانان لازم می‌داند به اطلاع مردم شریف برساند مرجع صدور مجوز و برگزار کننده نمایشگاه تجهیزات ورزشی، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی وابسته به وزارت صمت است و وزارت ورزش و جوانان مسوول برگزاری این نمایشگاه نیست و حضور شخص وزیر در نمایشگاه تجهیزات ورزشی صرفا به دعوت مسوولان برگزاری و برای حمایت از تولید ملی صورت گرفت.»

حتی سلطانی فر در مصاحبه ای نیز به این حواشی واکنش نشان داد: « نمایشگاه تجهیزات ورزشی مثل همه نمایشگاه‌ها متولی‌اش شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی وابسته به وزارت صمت است. آنها هم مجوزش را صادر می‌کنند و هم برگزارکننده‌اش هستند و وزارت ورزش هیچ‌گونه نقشی در برگزاری این نمایشگاه و حواشی آن ندارد. مشکلاتی ظاهراً روز اول وجود داشته است. من در روز دوم حضور داشتم که با دخالت مسئولان و حراست نمایشگاه مشکل برطرف شده بود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.