ماجرای بازداشت دروازه‌بان استقلال چه بود؟

حضور رشید مظاهری در کلانتری تجریش جنجال درست کرد

رشید مظاهری صبح شنبه با حضور در کلانتری تجریش یک پرونده قضائی را پیگیری و همین موضوع شایعات زیادی را درباره او ایجاد کرد.

شهروندآنلاین: رشید مظاهری یکی از خبرسازترین فوتبالیست‌های ایرانی طی دو سه روز گذشته بوده است؛ این دروازه‌بان باتجربه که هفته‌هاست مورد غضب فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال قرار گرفته و در لیست 20 نفره این تیم برای مسابقات جایی ندارد، روز جمعه از تیم کنار گذاشته شد.

مظاهری به‌خاطر اخلال در تمرین روز پنجشنبه و برهم زدن نظم تمرین از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت تا به کمیته انضباطی باشگاه برود و درباره‌اش تصمیم‌گیری شود.

در چنین شرایطی اما یک شایعه در خصوص مظاهری مطرح شد که واکنش این بازیکن را نیز در پی داشت. از صبح روز شنبه خبری درباره بازداشت رشید مظاهری در فضای مجازی مطرح شد.

در این خصوص گفته می‌شد این دروازه‌بان به‌خاطر یک موضوع قضائی صبح امروز بازداشت شده است. این خبر حکایت از آن داشت که او با شکایت مدیربرنامه‌های سابق خود در کلانتری تجریش حضور یافته و مدت کوتاهی هم بازداشت شده است.

ساعتی بعد از انتشار خبر اما مظاهری با انتشار یک استوری موضوع بازداشتش را تکذیب کرد. او متن خبر را در استوری قرار داد و زیر آن نوشت: «هرگونه خبری که در مورد من باشد، همه را تکذیب می‌کنم و این حاشیه‌ها دیگر برایم خسته‌کننده شده است. حتما حتما این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و از طریق مراجع قضائی شکایت می‌کنم. به خدا دیگر خسته‌شدم؛ حداقل اجازه بدهید کنار خانواده‌ام راحت باشم!»

پیگیری‌های خبرنگار «شهروندآنلاین» در این خصوص اما نشان می‌دهد که خبری از بازداشت و جلب دروازه‌بان استقلال نبوده است. ظاهرا این دروازه‌بان به‌دلیل اختلاف مالی‌ که با یک وکیل دارد، برای پیگیری پرونده شکایت از خودش امروز به کلانتری 101 تجریش مراجعه کرده و موضوع بازداشت او صحت ندارد.

پرونده قضائی مظاهری مفتوح است و او با حضور در کلانتری قصد رفع‌ورجوع آن و کسب راهنمایی را داشته و بعد هم به‌راحتی محل را ترک کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.