کرونا به کلوپ هم رحم نکرد/ سرمربی لیورپول قرنطینه شد

«یورگن کلوپ» در شب پیش از سال نو میلادی پس از آنکه نخستین تست وی مثبت شد، به قرنطینه رفت

تست کرونای سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس نیز مثبت اعلام شد و مرد آلمانی از همراهی تیمش در دیدار روز یکشنبه برابر چلسی محروم ماند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام باشگاه لیورپول، «یورگن کلوپ» در شب پیش از سال نو میلادی پس از آنکه نخستین تست وی مثبت شد، به قرنطینه رفت.

و حالا با اعلام اسکای‌اسپورت، مرد ۵۴ ساله آلمانی «علائم خفیف» داشته و از این رو در دیدار لیورپول برابر چلسی، دستیار هلندی وی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

باشگاه لیورپول روز گذشته(جمعه) اعلام کرد که سه بازیکن این تیم به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند. کلوپ که این خبر را اعلام کرده بود، از اشاره به اسامی بازیکنان مبتلا خودداری کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در بحبوحه اوج‌گیری کرونا در انگلیس و لیگ جزیره، با حمایت از همتای خود در تیم چلسی یعنی «توماس توخل»، خواستار بازگشت قانون ۵ تعویض به لیگ برتر این کشور شد.

وی در این باره گفته بود: یک بازیکن سطح بالا در انگلیس حدود ۳۸ بازی در لیگ برتر بازی کرده و در دو تونمنت حضور دارد که در مجموع حدود ۴۳ بازی است. بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان را هم به این رقم اضافه کنید. بنابراین ما بلافاصله به بیش از ۵۰ بازی برای هر بازیکن می‌رسیم. تصمیمات مجمع مربیان با ۱۴ رای تصویب می‌شود و شما برای تغییر یک قانون به ۱۴ رای نیاز دارید. یک جای کار در این تصمیم‌گیری لنگ می‌زند! ۵ تعویض تصمیم درستی است به ویژه در این مقطع زیرا شما مجبورید بعد از بهبود بازیکنان از کرونا یا مصدومیت، از آنان استفاده کنید. بهترین و پرفشارترین لیگ در جهان، لیگ انگلیس بوده و تنها لیگ اروپا است که همچنان از ۳ تعویض استفاده می‌کند و این تصمیم درست نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.