تصادف زنجیره‌ای مرگبار در شب برفی پایتخت/ راننده 206 جان باخت 4 نفر مصدوم شدند

تصادف بامدادی 14 خودرو در بزرگراه شیخ فضل الله یک کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت. این تصادف زنجیره ای 4 ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

ساعت ٢:٢٧ بامداد یکشنبه  یک  حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل‌الله، روی پل ستارخان، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. چهار ایستگاه آتش نشانی، شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

در محل حادثه مشاهده شد که ۱۴ دستگاه خودرو، شامل ٩ دستگاه خودروی سبک سواری، یک دستگاه اتوبوس بدون مسافر و چهار دستگاه کامیون و کامیونت با یکدیگر برخورد کردند.
برخوردی که بین برخی از خودرو‌ها اتفاق افتاده بود سطحی بود، اما بخش اصلی و شدید این برخورد بین یک خودروی ٢٠۶ و یک  کامیون کمپرسی اتفاق افتاده بود. این دو خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند به گونه‌ای که خودروی ٢٠۶ کاملا زیر کامیون کمپرسی قرار گرفته و شدیداً متلاشی شده بود. برخورد این دو خودرو تقریبا شبیه به حادثه بزرگراه ستاری بود که حدود یک هفته گذشته رخ داد.

با حضور یک دستگاه جرثقیل عملیات آغاز شد. عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور داشتند. عوامل پلیس راهور کمک کردند که بار ترافیکی به حالت اولیه بازگردد. خودروی ٢٠۶ با وسیله جرثقیل جابه جا شد و خودرو را بیرون کشیدند. قطعات متلاشی شده خودروی ٢٠۶ را برش دادند و یک مرد جوان  ٣۵ ساله را از خودرو خارج کردند. وی دچار آسیب‌های شدیدی شده بود که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

4 مصدوم حادثه

سرپرست اورژانس تهران هم  جزییات تصادف بامداد امروز در بزرگراه شیخ فضل الله را تشریح کرد.

یحیی صالح طبری از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد و گفت: تصادف زنجیره ایی بین خودروهای داف، برلیانس، سمند، پژو ۲۰۶، ولوو، اسکانیا، اتوبوس، خودرو حمل زباله، تیبا، پیکاپ، ام وی ام و دنا در اتوبان شیخ فضل اله شمال به جنوب روی پل به سامانه ۱۱۵ اعلام شد. اولین تماس با اورژانس در ساعت ۲:۲۷ با اورژانس انجام می‌شود که سریعاً ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام می‌شود.

سرپرست اورژانس پایتخت گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم می‌شوند و متأسفانه یک مرد، جان خود را از دست می‌دهد.

صالح طبری بیان کرد: یکی از مصدومان به بیمارستان شریعتی و ۳ نفر دیگر به بیمارستان حضرت رسول منتقل شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.