پاسخ کوبنده متهم این روزهای لیگ فوتبال

حسین ساکی، بازیکن نفت آبادان در گفت‌وگو با «شهروندآنلاین»: این، یک توطئه کثیف است

بازیکن تیم نفت آبادان می‌گوید مدارک شناسنامه‌ای‌اش هیچ ایرادی ندارد و بعد از رد شدن شکایت‌ها، از خود در کمیته انضباطی اعاده حیثیت خواهد کرد.

شهروندآنلاین: یکی از داغ‌ترین موضوعات روز فوتبال ایران به بحث شکایت چند باشگاه لیگ برتری از حسین ساکی، مدافع چپ پای نفت آبادان برمی‌گردد. این باشگاه‌ها طی هفته‌های گذشته بعد از دیدارهای خود با نفت آبادان نسبت به بازی کردن ساکی معترض شده‌اند و ادعاهای بزرگی هم مطرح شده است.

باشگاه‌های شاکی در شکایتی که به کمیته انضباطی فدراسیون ارایه کردند، به مدارک شناسنامه‌ای مدافع نفت ایراد گرفتند و معتقدند او با شناسنامه فرد دیگری در میادین فوتبال حاضر می‌شود و نام خودش هم احمد ساکی است.

بزرگ شدن این ماجرا باعث شد تا با ساکی تماس بگیریم و در این خصوص با وی صحبت کنیم. این بازیکن که علاقه زیادی به صحبت کردن در این خصوص نداشت، یک جمله را چندبار تکرار کرد: «این، یک توطئه کثیف است.»

از مدافع نفت خواستیم که فقط بگوید با شناسنامه خودش بازی می‌کند یا نه؛ او پاسخ داد: «یعنی این همه سال که در تیم‌های ملی جوانان و امید بازی کردم، کشورهای دیگر نفهمیدند شناسنامه من جعلی است؟ واقعا خنده‌دار است. من نمی‌دانم این حرف‌ها چیست که درباره من مطرح شده است. مطمئن باشید از طریق قانونی اقدام می‌کنم.»

ساکی درباره اینکه باشگاه‌های شاکی مدعی شده‌اند برای مشخص شدن سن از او تست استخوان گرفته شود، تاکید کرد: «من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم؛ قبلا هم تست استخوان داده‌ام. اشکالی ندارد، ما هم خدایی داریم. فقط این را بگویم وقتی شکایت و شکایت‌بازی دوستان تمام شد و کمیته انضباطی ادعایشان را رد کرد، نوبت به من می‌رسد که اعاده حیثیت و از آنها شکایت کنم.»

با وجود تکذیب ماجرا از سوی حسین ساکی، اما پرونده شکایت 5 باشگاه لیگ برتری از او در کمیته انضباطی مفتوح شده و باید همه جوانب ماجرا مورد بررسی قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌شود تا زمان مشخص شدن ابعاد ماجرا جلوی بازی این بازیکن گرفته شود و او برای تیمش به میدان نرود. از طرف دیگر، کمیته انضباطی برای کامل کردن مستندات خود نیاز به زمان و البته شنیدن ادعاهای باشگاه‌های شاکی و خود بازیکن خواهد داشت.

باید دید سرانجام این جنجال بزرگ در فوتبال ایران چه خواهد شد و در نهایت چه اتفاقی در این خصوص رخ خواهد داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.