شرکت‌ها نباید بودجه مخفی داشته باشند/ قالیباف: منابع غیرواقعی در بودجه خلق نکنید

رئیس مجلس بر لزوم بررسی دقیق بودجه شرکت‌ها نیز تاکید داشت و معتقد بود که شرکت‌ها نباید بودجه مخفی داشته باشند زیرا برخی شرکت‌ها برای فرار مالیاتی خود را زیان ده معرفی می‌کنند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از حضور رییس مجلس در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت: رئیس مجلس بر لزوم واقع‌نگری در بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد و معتقد بود نباید منابع غیرواقعی در بودجه خلق شود.

محمد وحیدی در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را در خصوص بررسی بودجه مطرح کردند و مقرر شد با حضور نمایندگان دولت میزان اعتبارات فصول مختلف و تغییرات در بندهای بودجه مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس در این جلسه از اعضای کمیسیون تلفیق خواست به تغییر ساختار بودجه توجه کنند زیرا این موضوع از مطالبات جدی رهبر انقلاب است و سازمان برنامه هنوز به صورت جدی این تغییر ساختار را اعمال نکرده است. قالیباف همچنین معتقد بود ادغام بودجه‌ها در برخی موارد باید مورد بررسی قرار گیرد تا ماموریت دستگاه‌ها دچار مشکل نشود.

وحیدی اظهار داشت: رئیس مجلس معتقد بود در اختصاص بودجه به طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت با طرح هایی است که پیشرفت فیزیکی دارند اما نباید به گونه‌ای باشد که طرح‌های توسعه مناطق محروم دچار بی‌توجهی و یا کندی در روند اجرا شوند و اعتباری به آنها اختصاص نیابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: رئیس مجلس بر لزوم واقع نگری در بررسی و تصویب بودجه در کمیته‌های مختلف تاکید داشت و معتقد بود نباید منابع غیر واقعی در بودجه خلق شود.  برخی منابع و درآمدها را دولت و مجلس در بودجه سالهای گذشته پیش‌بینی می‌کردند که در سال‌های گذشته تحقق نیافته و نباید در بودجه ۱۴۰۱ مجدداً محاسبه شود.

وی اظهار داشت : رئیس مجلس بر لزوم بررسی دقیق بودجه شرکت‌ها نیز تاکید داشت و معتقد بود که شرکت‌ها نباید بودجه مخفی داشته باشند زیرا برخی شرکت‌ها برای فرار مالیاتی خود را زیان ده معرفی می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.