بازداشت مردی که از اتاق پرو زنان فیلم می گرفت  

این مرد با گوشی تصویر زنان را ضبط می کرد

شاگرد یک مغازه در شهرک غرب، به اتهام فیلم برداری غیر مجاز از بانوان در اتاق پرو، از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

چند وقت پیش زنان و دخترانی با مراجعه به پلیس، از فیلمبرداری غیرمجاز در اتاق پرو یک مغازه خبر دادند. آنها اعلام کردند که وقتی در اتاق ، در حال پرو لباس بودند متوجه دوربین فیلبرداری شده اند. بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ «سلیمان شکری» رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب درباره این پرونده گفت: «به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصویربرداری غیر مجاز از بانوان در اتاق پرو در یکی از مجتمع های تجاری سطح حوزه کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت. واحد عملیات کلانتری بلافاصله به محل مورد نظر رفت. در بررسی بعمل آمده مشخص شد، یکی از فروشگاه های لباس به صورت غیر مجاز اقدام به تصویر برداری از بانوان در اتاق پرو می کند. در بررسی بیشتر و اظهارات شاکیان مشخص شد شاگرد فروشگاه با گوشی تلفن همراه اقدام به فیلم برداری می کرد. بنابراین با هماهنگی صورت گرفته و اخذ مجوز قضائیی این شاگرد دستگیر و به کلانتری منتقل شد.»

این مقام انتظامی در ادامه صحبت هایش گفت: «متهم در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد. دو نفر از شاکیان به کلانتری مراجعه و درخواست رسیدگی قضائی داشتند. پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.