حمله خونین به پزشک بیمارستان بعد از مرگ بیمار کرونایی

پزشک متخصص در شهرستان میانه به شدت از ناحیه‌ی چشم و گوش مجروح شده است

ضاربان دکتر رامین جلیلی، پزشک متخصص بخش کرونایی بیماستان میانه دستگیر شدند. آنها مرگ بیمار کرونایی خود را انگیزه شان از این حمله اعلام کردند.

 ساعت ۲۱ شب ۲۷ آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر ضرب و شتم یک پزشک در شهرستان میانه به پلیس اطلاع داده شد. بررسی ها نشان داد یکی از پزشکان متخصص بخش بیماران کرونایی شهرستان میانه توسط اسلحه‌ی شکاری مورد حمله واقع شده و از ناحیه‌ی سر به شدت مجروح شده بود.

نیروی انتظامی در ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شد. ماموران طی تحقیقات گسترده ظرف ۲۴ ساعت متهمان را در اطراف یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

در تحقیقات و با اعتراف این فرد، دو متهم دیگر نیز توسط نیروهای انتظامی در عملیات غافلگیرانه‌ی شبانه در مخفیگاه خود دستگیر و تحقیقات جامع و فنی از آنها انجام شد.

طی بازرسی‌های انجام شده، ضاربان به انگیزه‌ی شخصی در رابطه با مرگ بیمار کرونایی خود اعتراف کردند. آنها گفتند: «یکی از بستگان نزدیکمان کرونا گرفته بود و در بیمارستان بستری شد. دکتر رامین جلیلی پزشک او بود. بیمار ما حال بدی نداشت. اما جان باخت. ما هم این پزشک را در مرگ او مقصر می دانستیم. برای همین تصمیم به انتقام گرفتیم.»

با اعتراف متهمان سلاح آنها نیز کشف و ضبط شد و متهمان به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی میانه با اعلام این خبر گفت: «امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است. افرادی که در امنیت کشور اختلال ایجاد کنند، به شدت برخورد خواهند شد.»

دکتر رامین جلیلی، پزشک متخصص بخش کرونایی یکی از بیمارستان‌های میانه و یکی از پزشکان خوشنام و محبوب این شهرستان بوده و در اثر این حادثه به شدت از ناحیه‌ی چشم و گوش مجروح شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.