راهنمای تهیه پرتفو مجلسی

محمد حسین میرابوطالبی بسیاری از فالوورزهای angizesh_biutifool_mind_8486 در خصوص موفقیت در بورس سوال‌هایی داشتند. به همین علت پیج جدید signal_fooroosh_8387 را تاسیس کردم. از آن‌جایی که مخاطب عام، تحلیل‌های علمی من را درک نمی‌کند، تصمیم گرفتم نتایج ساده تحلیل‌هایم را در اختیار طرفدارانم قرار دهم. برای همین، به ارائه سیگنال‌های مینیمال روی آوردم. مثلا امروز […]

محمد حسین میرابوطالبی

بسیاری از فالوورزهای angizesh_biutifool_mind_8486 در خصوص موفقیت در بورس سوال‌هایی داشتند. به همین علت پیج جدید signal_fooroosh_8387 را تاسیس کردم.

از آن‌جایی که مخاطب عام، تحلیل‌های علمی من را درک نمی‌کند، تصمیم گرفتم نتایج ساده تحلیل‌هایم را در اختیار طرفدارانم قرار دهم. برای همین، به ارائه سیگنال‌های مینیمال روی آوردم. مثلا امروز تنها یک پست گذاشتم و در آن،کنار یک دسته‌گل نوشتم «همراهان عزیز، سهامداران موفق. امروز هیچی نخرید. فقط فروش کنید.»

شاید بپرسید چطور توانستم به این سطح از موفقیت در بازار سرمایه دست پیدا کنم. اگر هم نپرسید قطعا برایتان سوال شده و رویتان نمی‌شود بپرسید. باید بگویم مانند بقیه موفقیت‌های زندگیم، این یکی هم با تحمل سختی‌های فراوان به دست آمد.

اول کار بر اساس علم کوانتوم و قانون جذب، کشف کردم که اسم نماد بورسی، رابطه مستقیمی با سود دهی آن دارد. مثلا اگر نماد با «آ» تمام شود، حتما این سهم به خودش حالت افزایشی می‌گیرد. چرا که سرمایه، نماد را نگاه می‌کند و اگر از آن خوشش نیاید، خودش را روی آن، گذاری نمی‌کند. درست مثل ابر، که زمین زیرش را نگاه می‌کند و اگر بیابان بود نمی‌بارد. اما اگر جنگل بود، می‌نشیند سر صبر می‌بارد و خودش را برای درخت‌ها کومولوس می‌کند. یا مثلا نماد «فلوله» را در نظر بگیرید. آدم بلافاصله یاد «ولوله» و «زلزله» می‌افتد. بنابراین به درد نوسان‌گیری می‌خورد.

من خودم ماشینم را فروختم و تمام نمادهایی که با «آ» تمام می‌شدند را خریدم. متاسفانه از آن‌جایی که عده‌ای نابلد وارد این بازار شده بودند، با رفتار های غیر حرفه‌ای‌شان، باعث شدند طی یک ماه سرمایه‌ام به یک‌دهم کاهش یابد. اما این باعث نشد ذره‌ای به درست بودن مسیرم شک کنم. به قول مدیرعامل ایرانی اپل که اسمش یادم نیست، «ستاره ها بدون تاریکی نمی توانند بدرخشند.». بدون وجود افراد غیر حرفه‌ای که به ظاهر سود می‌کنند، کار حرفه‌ای من دیده نمی‌شود.

درست است که سرمایه‌ام را از دست داده بودم. اما سرمایه اصلی که تفکر میلیونرسازم بود را هنوز داشتم. پس سریع دست به کار شدم. یک جزوه با عنوان «چگونه در یک ماه بدبخت شدم.» نوشتم. دوره‌ای به همین نام برگزار کردم و تجربیاتم را در اختیار علاقمندانم قرار دادم.

با برگزاری این دوره‌ها، نه تنها اصل سرمایه‌ام برگشته، بلکه مقدار خوبی هم سود نصیبم شد. در واقع، علم کار خودش را کرد و آن نمادهای «آ» دار، من را به چنین سودی رساندند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.