خنجر ترامپ بر گلوی آمریکا

کیوسک ؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه های خارجی جمعه 7 ژانویه 2022

عکس یک تایمز، بایدن را در جایگاه سخنرانی کنگره آمریکا در واشنگتن نشان می دهد؛ یک سال بعد از حادثه شورش هواداران ترامپ در خیابان منتهی به کنگره این کشور. بایدن در این سخنرانی ترامپ را به خنجر زدن به گلوی آمریکا متهم کرد و گفت  با این اتفاق نادر در تاریخ سیاسی این کشور دموکراسی به خطر افتاد.

تایمز

عکس یک تایمز، بایدن را در جایگاه سخنرانی محل کنگره آمریکا در واشنگتن نشان می دهد؛ یک سال بعد از حادثه شورش هواداران ترامپ در خیابان منتهی به کنگره این کشور. بایدن در این سخنرانی ترامپ را به خنجر زدن به گلوی آمریکا متهم کرد و گفت  با این اتفاق نادر در تاریخ سیاسی این کشور دموکراسی به خطر افتاد.

این روزنامه در گزارش دیگری به نقل از  خانواده جوکوویچ ستاره تنیس، عنوان کرده که او در هتلی مخصوص به مهاجران به استرالیا اسیر شده است و باید حداقل تا دوشنبه منتظر جلسه دادگاه باشد. این ستاره تنیس یک کنفرانس مطبوعاتی در بلگراد برگزار کرد و فرودگاه مبلورن به دلیل وضعیت واکسیسناسیون کرونا گرفتار و ویزایش کنسل شد. حالا در هتلی مخصوص مهاجران قرنطینه شده تا دادگاه نسبت به حضورش در مسابقات قهرمانی تنیس در ماه جاری میلادی تصمیم بگیرد.

 

اکسپرس

فشار بر بودجه خانوار موضوع اصلی بسیاری از روزنامه های انگلیس در روز هفتم ژانویه است. روزنامه دیلی اکسپرس می گوید افزایش هزینه های زندگی بیشترین ضربه را به افراد بالای 65 سال وارد می کند. این روزنامه به ارقام جدیدی اشاره می کند که نشان می دهد بازنشستگان در حال حاضر به طور متوسط ​​دو برابر بیشتر از افراد زیر 30 سال برای گرمایش و سایر قبوض پول پرداخت می کنند. این هشدار راشل ریوز از حزب کارگر نقل شده که “میلیون ها نفر در فشار هستند.”

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف هم با اشاره به موضوع افزایش هزینه‌ها می‌گوید بیش از یک میلیون نفر تا سال 2026 به سطح نرخ مالیات بالاتر کشیده خواهند شد. تورم بر دستمزدها یکی از عواملی است که باعث می شود 1.2 میلیون کارگر فراتر از آستانه مالیاتی برسند.

دیلی میل

جانسون در اظهار نظری که دیلی میل به حکم دادگاه مجسمه کولستون مرتبط کرده ، هشدار داده است که خرابکاران نمی توانند تاریخ بریتانیا را تغییر دهند.ماجرای دادگاه مجسمه کولستون به سرنگونی بنای یادبود ادوارد کلستون، تاجر برده در قرن هفدهم میلادی در منطقه بریستول برمی گردد که چهار متهم مرتبط با این پرونده توسط هیئت منصفه تبرئه شدند.دیلی میل می‌گوید دادستان‌ها تحت فشار هستند تا اعتراض رسمی به این تصمیم را آغاز کنند.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.