بدهی قدیمی هیلاری به ترامپ: یک «خفه‌شو»

هیلاری کلینتون از این که 4 سال پیش به ترامپ نگفته بود «خفه شو» ابراز تاسف کرد

به گزارش شهروند آنلاین، هنوز 24 ساعت هم از نخستین مناظره نامزدهای پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نگذشته، اما حواشی این جلسه پرتنش هنوز و همچنان سرخط خبرهای رسانه‌های جهان را به خود اختصاص داده است.

«خفه می‌شوی مرد، جمله شاخص شب مناظره بود. اکنون واقعاً برای هیلاری کلینتون احساس تاسف می‌‌کنم، چون می‌دانم او می‌خواست این جمله را خطاب به ترامپ بگوید ولی نتوانست.»

این جمله‌ای است که نویسنده آمریکایی «جیل فیلیپوویچ»، در واکنش به نخستین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن، نامزد‌های دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در حساب توئیتری خود نوشت.
جالب این که هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، در پاسخ به توئیت فیلیپوویچ بلافاصله نوشت: «نمی‌توانی تصور کنی چقدر»!

«خفه می‌شوی مرد» جمله‌ای بود که جو بایدن دمکرات در نخستین مناظره نامزدهای انتخاباتی خطاب به دونالد ترامپ گفت آن هم در لحظاتی که رئیس جمهوری ایالات متحده با مزاحمت‌های کلامی اجازه حرف زدن به او نمی‌داد.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالا متحده 3 نوامبر 2020 میلادی برابر با 13 آبان 1399 خورشیدی برگزار خواهد شد. برنده این انتخابات 20 ژانویه 2021 کار خود را به عنوان رئیس‌جمهوری جدید آمریکا آغاز می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.