پرسپولیس انتقام استقلال را گرفت

سرخپوشان فوتبال ایران با برد مقابل پاختاکور ازبکستان انتقام استقلال را گرفتند

پرسپولیس با برد دو بر صفر مقابل نماینده ازبکستان که چند روز قبل استقلال را شکست داده بود، موفق شد به جمع 4 تیم برتر قاره کهن راه پیدا کند.

در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا از ساعت 21:15  چهارشنبه شب تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد(السد) دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان با دبل آل کثیر توانست دو بر صفر حریف را شکست داده و به نیمه نهایی برسد.

پیش از این مرحله پاختاکور توانسته بود استقلال را شکست دهد و شاگردان یحیی نیز قبل از این مرحله السد قطر را شکست داده بودند. پرسپولیس در این بازی موفق شد انتقام استقلال که در بازی قبل مقابل نماینده ازبکستان شکست خورده بود را بگیرد.

تیم پرسپولیس نیز بالاخره موفق شد در آسیا پاختاکور را شکست دهد تا به نوعی در این زمینه طلسم را بشکند. یک تساوی و و دو باخت آمار پرسپولیس در دیدارهای  قبلی اش مقابل این تیم بوده است.

در این دیدار ماشاریپوف بازیکن تیم پاختاکور در دقیقه 16 از زمین مسابقه اخراج شد. این بازیکن به دلیل خطای روی کمال کامیابی نیا در ابتدا از داور اخطار گرفت اما بعد از درخواست ویدئو چک داور نظرش را تغییر داد و این بازیکن ازبکستانی را از زمین اخراج کرد. این کارت قرمز به سود پرسپولیس تمام شد و باعث شد سرخ ها عملکرد بهتری ارائه بدهند.

پرسپولیس با ثبت سومین صعود خود به مرحله نیمه نهایی در طول چهار سال اخیر به صف تیم های الهلال،  الاتحاد عربستان و اف.سی سئول کره جنوبی اضافه شد که به این مهم نائل آمده اند. البته پرسپولیس به اولین تیم ایرانی هم تبدیل شد که در فرمت جدید این رقابت ها سه بار به نیمه نهایی می رسد.

سرخپوشان فوتبال ایران هفته آینده در رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف النصر عربستان می روند و برنده این بازی به فینال مسابقات صعود می کنند. اتفاقی که طی 3 سال گذشته پرسپولیس را به فینال می رساند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.