اتهامات ‌وزیر دولت روحانی به رئیس جمهور قبلی

محمد اسلامی از حضورش در دولت احمدی‌نژاد می گوید

اگر برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نوسانات و بی‌مهری‌هایی نسبت به فناوری‌های سطح بالا و فضایی در کشور انجام نمی‌شد و برخی افراد با نادانی به این حوزه‌ها ضربه نمی‌زدند، امروز در علوم و فناوری فضایی خیلی جلوتر بودیم و پیشرفت بیشتری کرده بودیم

 

شرق نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی دولت سیزدهم که تا چند ماه پیش وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی بود، در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام سردار» به فعالیت‌های فضایی کشور پرداخت و هرچند نامی از فرد خاصی نبرد اما برخی را «نادان» خطاب کرد که با بی‌مهری‌های خود به این صنعت ضربه زدند.

محمد اسلامی در این گفت‌وگو به حضورش در دولت احمدی‌نژاد هم اشاره کرده و گفته: «زمانی که ما در سال ۱۳۸۸ موفق شدیم ماهواره امید را در فضا قرار دهیم، به‌صورتی باورنکردنی ادبیات دنیا با ما تغییر کرد. زمانی که این اتفاق افتاد، من معاون وزیر دفاع بودم و در سفری که به یکی از کشورهای شرق آسیا داشتم، یکی از مقامات عالی‌رتبه این کشور گفت که ما واقعا متحیریم. شما در تحریم و با این همه مزاحمتی که برایتان وجود دارد، الان در فضا هستید و ماهواره‌تان را به فضا فرستادید».
او از ادامه این مسیر با تأسف یاد کرده و گفته: «متأسفانه اگر برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نوسانات و بی‌مهری‌هایی نسبت به فناوری‌های سطح بالا و فضایی در کشور انجام نمی‌شد و برخی افراد با نادانی به این حوزه‌ها ضربه نمی‌زدند، امروز در علوم و فناوری فضایی خیلی جلوتر بودیم و پیشرفت بیشتری کرده بودیم».
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.