حمله مرگبار دزدان خشن با چاقو و گاز اشک‌آور

[شهروند آنلاین] پسر همسایه در جدال با دزدان ساختمان به قتل رسید. سارقان ناکام وقتی خود را در برابر دو برادر دیدند با گاز اشک‌آور و چاقو حمله کردند و پا به فرار گذاشتند.

 ظهر سه‌شنبه بود که گزارش این جنایت به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران، اعلام شد.دزدان خشن با چاقو و گاز اشک آور حمله مرگباری داشتند.

طرح شکایت

 محمد چهار روز پس از اینکه در بیمارستان با مرگ دست‌وپنجه نرم کرد و روی تخت بیمارستان جان باخت. با اعلام این گزارش مشخص شد که محمد چهارم مهر به دلیل ضربه چاقوی سارقان در بیمارستان بستری شده و ظهر سه‌شنبه، هشتم مهر، با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داده است.
با مرگ محمد، برادر مقتول صبح چهارشنبه در دادسرای جنایی تهران حاضر شد و در خصوص جزئیات قتل برادرش گفت: «صبح چهارم مهر بود که با فریادهای مادرم از خواب بیدار شدم. با توجه به اینکه همسایه طبقه چهارم ما در خانه نبود و سابقه دزدی از ساختمان‌مان بود، مادرم متوجه رفت و آمدهای مشکوک در ساختمان شده بود. من و برادرم را صدا کرد تا جلوی سرقت را بگیریم. دزدان به راحتی وارد ساختمان می‌شدند. پیش از این بارها دزدان کفش‌هایی که مقابل واحد‌ها چیده شده بود را دزدیده بودند. »

دزدان در ساختمان

برادر جوان ادامه داد:«آنروز هم آسانسور در طبقه چهارم توقف کرده بود و چشمک می‌زد به همین علت مطمئن شدیم که سارق وارد ساختمان شده است. همسایه ما هم سفر بود. صدای پچ‌پچ مردان غریبه از طبقه چهارم شنیده می‌شد. از آپارتمان‌مان خارج شدم. سمت آسانسور رفتم که به طبقه چهارم بروم؛ اما به محض اینکه دکمه آسانسور را زدم ناگهان دو جوان از آسانسور بیرون آمدند.

آنها ماسک به صورت و یک کیف در دست داشتند. همزمان برادرم هم به پارکینگ آمد که با دزدان درگیر شدیم. یک قمه دارم که آن را هم برداشته بودم ولی آنها گازاشک‌آور داشتند. من و برادرم یکی از دزدان را گرفتیم اما دزد دیگر به سمت ما گاز اشک‌آور پرتاب می‌کرد که ناگهان به دلیل اصابت گاز اشک‌آور به چشمم چند دقیقه‌ای چیزی ندیدم ولی در این مدت کوتاه دزدان فرار کرده بودند. برادرم هم خون‌آلود روی زمین افتاده بود. او از ناحیه پا چاقو خورده بود که فورا او را به بیمارستان رساندم. یک کیف از متهمان جا مانده بود که داخل آن پر از دسته کلید بود که تحویل پلیس دادم.»
بعد از تحقیق از برادر مقتول، قاضی جنایی دستور داد تا گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجوی خود را برای شناسایی دزدان خشن آغاز کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.