قهرمان تیراندازی جهان به خودش شلیک کرد!

در یک اتفاق نادر و تلخ، قهرمان ایتالیایی تیراندازی به صورت اتفاقی با شلیک به خودش، کشته شد

کریستین گیلی ستاره تیراندازی به اهداف پروازی بر اثر شلیک ناخواسته به شکم خود در حالی که برای شکار تفریحی همراه با دوستان خود بود، جان خود را از دست داد.

رسانه‌های ایتالیایی نوشتند گیلی با دوستانش در جنگل  در استان پیزا ایتالیا شکار می‌کرد. با این حال، پس از خم شدن برای برداشتن فشنگ‌های تازه، به طور تصادفی یک گلوله به شکم خود شلیک کرد. این تیرانداز جوان و ۱۹ ساله در منطقه پیسا بعد از حضور آمبولانس مورد درمان فوری قرار گرفت اما شدت جراحت به حدی بود که او جان خود را از دست داد. دوستان او با اورژانس تماس گرفتند و دو آمبولانس در حال حرکت در جنگل بودند. او به بیمارستان منتقل شد و پزشکان بلافاصله او را تحت عمل جراحی قرار دادند، اما این تلاش‌ها نافرجام بود.

این رسانه‌ها همچنین نوشته که پزشکان تلاش کردند با عمل جراحی روی شکم او این جراحت را درمان کنند، اما تلاش آنها نافرجام بود و شدت خونریزی منجر به از دست رفتن این ستاره تیراندازی شد.

لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا ناراحتی خود را بابت مرگ گیلی ابراز و با خانواده او همدردی کرد: «اکتبر سال گذشته، تیرانداز جوان ما به عنوان قهرمانی جهان در رقابت تیمی تیراندازی و ترکیبی دست یافت و در رده انفرادی نیز رتبه سوم را در مسابقات جام جهانی در لیما پرو به دست آورد. در ماه می ۲۰۲۱، او مدال طلای انفرادی، تیمی و میکس را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در کرواسی به دست آورد. در این لحظه فقط می‌توانیم به او ادای احترام و سکوت کنیم و با خانواده‌اش بابت این تراژدی که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، همدردی کنیم.»

فدراسیون جهانی تیراندازی نیز بابت مرگ کریستین گیلی ابراز تاسف و اندوه کرد و البته دنیای تیراندازی تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار گرفت.

این رشته که در المپیک هم حضور دارد و یکی از مدال‌آورترین رشته‌های المپیکی هم به حساب می‌آید، حالا یکی از قهرمانان جوان خود را از دست داده؛ در حالی که معمولا چنین اتفاقاتی برای تیراندازان ناشی و تازه‌کار رخ می‌دهد و کشته شدن یک قهرمان در این سطح با یک اشتباه بچگانه عجیب و باورنکردنی به حساب می‌آید.

در چنین روزی که این خبر تلخ دنیای تیراندازی را تحت تاثیر خود قرار داده بود، فدراسیون تیراندازی ایران نیز اعلام کرد انتخاباتش سر موعد مقرر یعنی 21 دی ماه برگزار نخواهد شد و این انتخابات تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. بدون شک جامعه تیراندازی از ادامه بلاتکلیفی فدراسیون استقبال نمی‌کنند و این خبر هم برای جامعه تیراندازی ایران تلخ و ناگوار بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.