کارگزار باشگاه استقلال هنوز به تعهداتش در قبال سازمان لیگ در بحث تبلیغات محیطی عملکرد نکرده است.
استقلال شنبه این هفته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این باشگاه در این بازی خانگی که با پیروزی ۳ بر ۲ آبیپوشان به پایان رسید، تبلیغات محیطی را در اختیار داشت.
براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال قرار بوده که پس از هر بازی سهم ۳ میلیاردی این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود اما این پرداخت پس از بازی با مس رفسنجان اتفاق نیفتاد.
پیش از این چکهای تبلیغات محیطی کارگزار استقلال برای 4 دیدار خانگی پاس نشده بود تا این باشگاه ۱۲ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال بدهکار باشد و حالا با پاس نشدن چک بازی با مس رفسنجان، این بدهی به ۱۵ میلیارد افزایش یافت.
البته باشگاه پرسپولیس مشکل مشابهی با سازمان لیگ فوتبال ندارد چرا که طبق ادعای مسوولان این سازمان کارگزار پرسپولیس در همان ابتدای کار با پرداخت ۴۲ میلیارد تومان، سهم سازمان لیگ را پیشپیش پرداخت کرده است.
باید دید واکنش سازمان لیگ فوتبال به این موضوع چیست و برای هفته آینده و بازی های خانگی بعدی استقلال چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.