مرگ تلخ مرد ناشناس در ته چاه ۴۵ متری

پیکر بی‌جان مرد میانسالی توسط آتش‌نشانان تهران از داخل چاهی به عمق ۴۵ متر در محله آسیاب قرمز شهرری خارج شد.

ساعت ۱۴:۳۱ روز یکشنبه شهروندان از سقوط شخصی در داخل یک چاه عمیق در شهرری، خیابان رجایی، محله آسیاب قرمز، مقابل کشتارگاه طیور خبر دادند. ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۹ و گروه امدادونجات ۱۷ را برای بررسی به محل حادثه اعزام کرد.

علی دارابی، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: «درمقابل یک کشتارگاه طیور چهاردیواری به وسعت ۱۰هزار مترمربع وجود داشت که در گوشه‌ای از آن چاهی به عمق  ۴۵متر حفرشده بود. بی‌آنکه درپوش مناسبی روی دهانه این چاه قرار داده شود، رها شده بود. پس از حضور عوامل نیروی انتظامی در محل حادثه برای همکاری با آتش‌نشانان، موضوع مفقودشدن شخص با حساسیت بیشتری بررسی شد. آتش‌نشانان پس از برپایی کارگاه در بالای چاه مورد نظر، یک نفر از نجاتگران آتش‌نشانی با دستگاه تنفسی را برای جست‌وجو و بررسی بیشتر به عمق چاه فرستادند. با رسیدن به انتهای چاه، جسمی شبیه پیکر انسان پیدا شد.»

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به اینکه این جسم، پیکر بی‌جان مردی بود، ادامه داد: «آتش‌نشانان بلافاصله جنازه این مرد را با طناب در عمق چاه تثبیت کردند. سپس با احتیاط کامل به بیرون از چاه انتقال دادند. پس از معاینات انجام‌شده توسط عوامل اورژانس، مرگ این مرد ۴۰ ساله تایید شد. آتش‌نشانان نیز پس از جمع‌آوری کامل تجهیزات و ایمن‌سازی محل حادثه، پیکر بی‌جان این مرد را برای شناسایی هویت او و بررسی علت وقوع این حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند تا به پزشکی‌قانونی انتقال یابد.»

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.