پرسپولیس در رتبه ۱۰۰ و استقلال در رده ۱۹۶ رنکینگ جهانی

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان معرفی شدند

 بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان جایگاه تیم‌های پرسپولیس و استقلال دستخوش تغییر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (سه شنبه) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۱۴ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن باقی ماند و با ۲ پله سقوط نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه ۱۰۰ جهان جای گرفت.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۷ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و جایگاه ۸ آسیا باقی ماند.

همچنین شاگردان فرهاد با یک پله صعود در رتبه ۱۹۶ جهان قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۱۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۶ آسیا جای گرفت. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۱۹ پله صعود در رتبه ۲۶۲ قرار گرفته اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و گل گهر سیرجان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن همچنان با ۱۶۹۳ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با ۱۶۶۰ امتیاز کماکان در رتبه دوم جای دارد. چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۱ امتیاز هم مانند هفته گذشته در رتبه سوم است.

پس از پرسپولیس، تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۱۲ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار دارد.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۵ تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۷۶ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، تیم منچسترسیتی با ۲۰۱۹ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. لیورپول انگلیس با ۱۹۹۸ امتیاز در رتبه سوم ایستاده و رئال مادرید ۱۹۹۲ امتیازی در رتبه چهارم جای گرفته است. اینترمیلان هم بدون تغییر با ۱۹۷۱ امتیاز همچنان در رتبه پنجم برترین تیم‌های باشگاهی جهان ایستاده است.

پورتو با مهدی طارمی به رتبه ۱۲ سقوط کرد و زنیت سن پترزبورگ با سردار آزمون همچنان در رتبه ۵۳ قرار دارد و فاینورد هم با علیرضا جهانبخش به رتبه ۶۶ سقوط کرده است.

بر اساس این رده بندی بارسلونا با یک پله سقوط در رتبه ۱۸ جهان قرار دارد.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

لیورپول

رئال مادرید

اینتر میلان

آژاکس

چلسی

پاری سن ژرمن

یوونتوس

آث میلان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.